Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var litt redd for at vi måtte endre planer siden lillemor fikk vannkopper, men nå er feberen borte og vi skal pakke ferdig så reiser vi på hytta i Trysil ) Gleder meg veldig i morgen kommer et vennepar med deres to barn opp til oss og! Så dette blir koselig! Noen andre som har tatt seg fri og har planer?
Vi har fri, men ingen store planer. Jeg skal prøve å lese meg opp på studiene. Har en oppgave å skrive også så det blir nok litt skriving og ellers rolige dager
Har fri, jobber på skole så det er det ferie Har ingen planer, sambo jobber. Så jeg skal bare kose meg hjemme og slappe av. Gi lillegutt litt fri fra bhg, korte dager osv, så skal vi bare kose oss
Jeg er sykmeldt å sambo skal jobbe. Har en oppgave å skrive til deltids-studiet jeg går på så satser på at neste uke blir bedre med tanke på formen slik at jeg får gjort litt Ha en fin vinterferie