Vinterferie

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Har dere vinterferie nå? Eller har dere kanskje hatt?
Skal dere noe spesielt?
Vi reiser på fjellet i morgen og detskal bli så deilig. Søstere til samoer og mann skal være med og et vennpar med en sønn på 11 år. Så da blir det langrenn og tur til Kvitfjell for å prøve nedoverskiene[:)]

vi har vinterferie neste uke! Og jeg GLEDER MEG! Selv om vi ikke skal noen plass:) Men blir deilig med noen dager fri!

Jeg skal vel ha litt vinterferie egentlig, i kombinasjon med jobbing.
Gleder meg (og gruer meg) til torsdag og tur til Bergen.
Det verste er vel å være lenge borte fra familien her.
Men det blir så koselig!!

jeg skal til østerike på jente tur i 6 dager , men det ser ille ut med den turen siden oprasjons såret ikke gror

ORIGINAL: LOMO*4

jeg skal til østerike på jente tur i 6 dager , men det ser ille ut med den turen siden oprasjons såret ikke gror

Ånei så kjedelig, krysser fingrene for at såret gror så du får reist[:)]

ORIGINAL: BarnIDesember

Var i Bergen i går og det var så HERLIG[:D] Der var det jo snøfrie gater, og plussgrader, fikk skikkelig vårstemning[:)] Nesten så jeg vurderer flytte fra snø og kulde her på Østlandet[8D]

ORIGINAL: litefrø

vi har vinterferie neste uke! Og jeg GLEDER MEG! Selv om vi ikke skal noen plass:) Men blir deilig med noen dager fri!

Deilig med fri ja, du jobber i skolen eller?

ORIGINAL: **Emmeline**

Ja:) Jeg jobber på VGS. SÅ det blir deilig med litt fri:) Ikke så lenge til neste fri bolk egentlig... fra nå og frem til sommeren er det egentlig veldig mye fri:)

Ja:) Jeg jobber på VGS. SÅ det blir deilig med litt fri:) Ikke så lenge til neste fri bolk egentlig... fra nå og frem til sommeren er det egentlig veldig mye fri:)

Ja våre er deilig[:D]

quote:

ORIGINAL: LOMO*4

Ånei så kjedelig, krysser fingrene for at såret gror så du får reist

takk for det emmeline
hadde vert så kjekt å kommet seg med på denne turen har jo gledet meg i et halvår ...men det blir sinnsykt med drikking og det er ikke så bra om såret ikke er grodd...[:)]

ORIGINAL: BarnIDesember

Var i Bergen i går og det var så HERLIG[:D] Der var det jo snøfrie gater, og plussgrader, fikk skikkelig vårstemning[:)] Nesten så jeg vurderer flytte fra snø og kulde her på Østlandet[8D]

Da var du heldig. I går hadde vi nydelig vær!! [:D]

Vi skal ikke ha vinterferie.

Håper du får vært med på turen, Lomo4!

Vi begynner med vinterferie 7 mars. Har ingen planer,mannen jobbr hele vinterferien. men kansje vi tar oss opp til hytta om helga.

Back
Topp