Vinterferie

Magda Green

Elsker forumet
..har vi nå.[:)][:)]

Dvs-..jeg er jo i permisjon, men siden mannen har ferie, blir det jo vinterferie for alle mann.[;)]

Den startet litt kjipt da, med ei natt på sykehus med minstemann, og to dagers magesjau for mor, så IDAG har jeg nydt vinterferien [:)]

Det viste seg "bare" å være ørebetennelse og kraftig halsbetennelse på minsten, men siden legevakta ikke fant ut hva den høye feberen skyldtes + crp + høy puls (220), så ville de sjekke oss. 1,5 time til nærmeste barneavdeling fra her vi var på ferie så litt tungvindt, men veldig greit å få ordentlig sjekk også.

Vi har jo vært litt frustrert for lite utredning på astmaen til minsten også, men nå fikk vi gode råd på veien, og en behandlingsplan fra barnelegen, så nå er vi mye roligere.[:)]

Det har vært kaldt her, -20, men i morgen er det meldt mildere og vi håper på mye aking og skigåing for tøtta, og vogntur for minsten som nå er i farta igjen, med pencillin i kroppen. (men han kan vel være ute for det når han ikke har feber lenger?[:)]

Ønsker dere ei GOD uke!!![:)]

[;)] har vi også her[:)]

men jeg sitter med skolearbeid[:-]

har sendt lille gullet mitt til bestemor og bestefar, d var vist stoooor svært... fikk ta buss og båt[:D]

gleder meg til å møte han igjen[;)]

kjip start på vinterferien, godt d går mye bedre nå!

håper temp blir noe midlere, så dere kommer dere ut[:)]

gooood bedring!

Takk chrichri!![:)]

Lillegutt kommer sikkert til å kose seg max hos besteforeldrene, så får du gjort unna skolearbeid uten å ha dårlig samvittighet! Så får dere kose dere ekstra mye sammen etterpå![:)]

[;)]

Back
Topp