Vinterfôret regndress fra kattnakken

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Noen som har erfaringer med denne?
Hvilke temperaturer bruker dere den i, og hva har barna under? Holder de mindre barna, som er litt mer stillesittende ute, varmen i den tro?
:)

Den er fantastisk!! Bruker den mye rundt 0 grader frem til 7/8 pluss tenker jeg. Regulerer det vi har under. Spørs på barna om de er varme eller kalde.. Den varmer godt. Jobber i bhg

Jeg er lite fan sv den skal sies, men jeg vet noen med større barn bruker den ned til 5 minus hvertfall

Den er fantastisk, og bhg. eeeeelsker den! Får spørsmål ukentlig fra andre foreldre om hvor jeg har kjøpt regntøyet. :) Perfekt nå som det er alt fra et par + til et par -

Vi har brukt den siden lille A startet i barnehagen for et år siden, og har allerede gått til innkjøp av de neste størrelsene. Vi har vel brukt den ned til -5 grader (da med ulldress fra janus under i tillegg). Denne høsten/vinteren har den blitt brukt nesten hver dag (ikke vært så mye snø enda, så bare slaps og regn). Selv om hun til tider sitter og hopper masse i søledammer har hun aldri blitt våt. Barnehagen skryter masse av den.

Tusen takk for alle svar :)

Jeg har allerede kjøpt dressen, og passform og bevegelighet er jeg hvertfall veldig fornøyd med. Akkurat i dag er det ikke så veldig kaldt, men håper den kan fungere fint med ulldress under på dager med 0-5+ grader og regn/slaps/bløt snø. Får se når vi har fått testet den litt!
Han er litt kald av seg, særlig utendørs når han ikke løper og herjer så mye som inne.

Back
Topp