Vinteren nærmer seg med stormskritt!

Lille trille

Glad i forumet
Vinteren nærmer seg! Jeg synes det er iskaldt på morgen og kveldene nå! Så er på jakt etter en god og varm vinterjakke! Jeg fryser utrolig lett, så må tåle litt :D

Sååååååå vis meg din vinterjakke eller tips, så blir jeg så glad :D

Bergans Lava Down Lady Coat:)
Kaller den bare dyna mi:) Har sluttet å fryse etter at jeg investerte i den. Dyr, men varm:)

Den koster 4000,-. Men da har du jakke i ti år, minst. Ligger på Bergans sine nettsider. Heter vel parka og ikke coat, tror jeg.

Oi, kosta litt ja! Men verdt det om de holder så lenge :) Jeg har alltid kjøpt jakker på cubus, vera moda og slike butikker, så nå vil jeg ha noe skikkelig :) Skal inn å titte :D Takk :)

Vil hvertfall råde deg til å kjøpe en jakke som går nedenfor rompa. Finnes billigere modeller som er like varme altså. Lava down er vanntett i tillegg, derfor er den litt dyrere. Bergans har dunparkas til rundt 3000,- også:)
Ja, jeg digger Bergans;)

ImageUploadedByBV Forum1382123101.912875.jpg
Disse to har jeg :) veldig fornøyd med begge to. Parkasen er fantastisk på kalde dager!

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha! Må skaffe deg en da! Blir gjerne litt kaldt? :p Har og skinnjakke, men den er og for lita tror jeg, tørr ikke å prøve :D

hehe, jeg har en lei tendens til å finne på å kjøpe noe annet enn jakke til meg selv. har fått meg høstjakke. å har jo skinnjakka mi ( den er foret så den varmer litt.. ) men ordentlig dunjakke eller noe sånt.. naaah...

må vell kanskje kjøpe det ? heh

Jean Paul lang dyn jakke :D utrolig deilig og kjempe varm :D

Jeg har parkas fra merket twentyfour, kjempefornøyd:-)

Back
Topp