Vinterdyne?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Sommerdyne? Eller helårsdyne?

Imorra skal jeg bytte til vinterdyne...
Idag var det 10 grader på det varmeste!
Orker ikke å fryse:p

Barna skal også få vinterdyner.
Mannen sover med sommerdyne hele året!

Sover med vinterdyne hele året. Elsker dundyna mi. Må ha en dyne med tyngde.

Termin 1.februar 2014

Jeg byttet også til dundyna mi nettopp! Har en deilig moskus ekstrem.

På sommeren har jeg en tynn dyne. :)

Bytta til vinterdyna mi forrige uke, gåsedun platina fra Norsk Dun. Den er så tykk og varm og GOD! Min kjære har også vinterdyne, men ikke ungene. De sover i ullpysjer når det begynner å bli kaldt dyna er litt overalt likevel.

Jeg blir nok å bytte til vinterdyne nå ja, kanskje lillemor også. Men gutta i huset sover med sommerdyne hele året :P

Bytte over her også. :)
Vesleprinsen på 2 mnd er utrolig varm av seg og har en vanlig tynn dyne nå.
Når burde jeg skifte over til dundyna for hans del?
Han sover som regel kun i genser og sokker fordi han er så varm/ klam.

Her har vi sommerdyna enda... e så varm om dagen.. frøkna har helårsdyne.. men ho ligg mer oppå dyna enn under så må ha ullpysj på vintern!

Jeg er skikkelig frysen, så jeg skifter alltid til vinterdyne til meg og lillegutt, mens sambo er utroooolig varmblodig, så han sover med sommerdyne hele året :P

Jeg er skikkelig frysen, så jeg skifter alltid til vinterdyne til meg og lillegutt, mens sambo er utroooolig varmblodig, så han sover med sommerdyne hele året :P

Samme som her .

På det kaldeste og mannen ikke er hjemme har jeg enten dobbelt med dyner eller ullpledd i tillegg:p

Samme som her .

På det kaldeste og mannen ikke er hjemme har jeg enten dobbelt med dyner eller ullpledd i tillegg:p

Hehe, da er vi ganske like :P
Sambo bare ler av meg når vinterkulden kommer, for da ligger jeg innetulla i pysjamas, teppe og vinterdyne av og til når det er skikkelig kaldt :P

Dattera mi sover med vanlig dyne hele året :) Jeg tar et lammeskinn under ho når vinteren kommer, pluss et teppe oppå dyna :)

Back
Topp