Vinterdress

Jeg sverger til Reima.
Varm i -25 og tørr i slaps.

Fornøyd med Didriksons, og får mye skryt av denne i bhg. :) Denne er jo også genial ved at den kan forlenges.

Prøvd ut Kattnakken som reservedress i år, ikke noe negativt å si om den heller. :)

Reima eller ticket har vi best erfaring med. Og vi bor på det bløte vestland :)

Reimatec (til de minste), polarn o pyret.

Vært fornøyd med skogstad, kappahl også.

Didrikson var ikke jeg fornøyd med. Altfor dårlig vannsøyle etter et par vask.. Det står det tilogmed på beskrivelsen av dressen også på nettsider blant annet...

Jeg har hatt både reima, ticket og molo til mine. Gode dresser alle 3. Har kjøpt flest molo dresser fordi de sitter godt på tynne barn:)

Alltid likt reima best jeg altså!

Reimatec (til de minste), polarn o pyret.

Vært fornøyd med skogstad, kappahl også.

Didrikson var ikke jeg fornøyd med. Altfor dårlig vannsøyle etter et par vask.. Det står det tilogmed på beskrivelsen av dressen også på nettsider blant annet...
Vi har hatt mye didrikson på varna i bhg å jeg tror det er en av de dårligste dressene faktisk

Reimatec/reimatec+. Min treåring har bada i søledammer, skikkelig bada, og han har vært like tørr etterpå :D

Jeg bruker molo, både vinter og vårdress. Da kjøper jeg ikke regnklær da disse har så god vannsøyle.

Jobber og i BHG, og har som andre nevner dårlig erfaring med Didrikson, synes de er så stive, de minste barna har problemer med å bevege seg ordentlig i disse dresssene,, synes og Friends sine som de selger på Coop er tunge og stive,,

Polarn O Pyret. Ingen dresser har slått disse, hverken Reimatec, Isbjörn eller andre. Den har også vært mest slitesterk, hvilket har hatt stor betydning for min gutt som alltid er og har vært svært aktiv.

Back
Topp