Vinterdress

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hvilken vinterdress kjøper du og hvorfor? Har tre stk som skal ha vintertøy så må snart begynne å handle inn litt :) kom med dine beste tips :)

Reima Tec. Hadde den i fjor også og var vedlig fornøyd.
God passform til min store 2 åring:) Den jeg modelen jeg tenkte å kjøpe fikk best i test i forldre og barn også, så det er et pluss ;)

Ticket dress til hu på 8 og Mini A Ture dress til lille på 7mnd ;)

Alltid holdt meg til enten reimatec eller ticket. Høy vannsøyle er et must her ( vestlandet) Større sjanse for en regnfull vinter, enn snø jo :p Også skal de være gode å bevege seg i :) De har alltid holdt mine barn varme og tørre :)

Vi har prøvd oss på reflex sin i år. Har ikke handlet dress til baby på mange år, så falmer litt i blinde :p

Har blitt didriksons de siste par gangene. Er lange og fine til vesla vår, har testet bra, og vi har dem faktisk tilgjengelig på senteret her.

Reimatec på minste pga passform og høy vannsøyle.
Eldste har en fra mini rodini som jeg tror passer i år også. Fornøyd med den også. :)

Har handlet Reimatec på 50% :) Kom best ut i test så valgte den.

Kjøpte KappAhl sine vinterdresser til halv pris av halv pris i sommer til de to yngste. De var best i test, så satser på at de holder mål! :)

Pop og mini a ture

Jeg har elsket reima Tec og bruker det fortsatt på minste. Men eldste har de to siste årene fått Didriksson.

Eldste har fått Helly Hansen (todelt)
Mellomste var fått Hummel
Minste har fått Molo

Har erfaring med mini a ture, reimatec og molo. Vært fornøyd med alle

Vi har kjøpt mini a ture og wheat i år også. Hun er 2 år. Veldig fornøyde med de.

Isbjørn dressen e den dessidert beste dressen eg har hatt. Etter den kommer reima tec hakk i hel :D

Playtech. Jentungen brukte den samme dressen 2 sesonger og synes ikke at den er brukt. Og hu elsker å base i snøen, skli, gå på ski osv. Lillebror arver nok dressen hennes neste år pga liten slitasje. Har arvet noen dresser og de ser ut som de er tygd på i forhold.

Back
Topp