Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe vits? Er ikke så mange som har eldre søsken. Det er jo et underforum for det her på BV. Kan ikke se for meg at vi får solgt så mye til hverandre når vi alle har bebiser født i samme mnd.Hvis det er lov, kunne det kanskje vært greit å ha en egen topptråd her inne hvor vi kan selge brukt utstyr?![]()
Helt riktigEr det ikke egne selge sider her på bv da?
Synes jeg har hørt om det. Mulig jeg tar feil.
Nei, det var nå bare en tanke.Er det noe vits? Er ikke så mange som har eldre søsken. Det er jo et underforum for det her på BV. Kan ikke se for meg at vi får solgt så mye til hverandre når vi alle har bebiser født i samme mnd.
Har prøvd det flere ganger men får ikke til.... Lenge siden nå så husker ikke helt hvorfor men var lite brukervennlig. Har jo finn. Tenkte bare si i fra her inne siden det er babyer her inne i den alderen og flere ikke bor langt unnaEr det ikke egne selge sider her på bv da?
Synes jeg har hørt om det. Mulig jeg tar feil.
JeppSer ut som nameit dressen har strikk rundt hendene og føttene?
Åja. Slik å forstå.Har prøvd det flere ganger men får ikke til.... Lenge siden nå så husker ikke helt hvorfor men var lite brukervennlig. Har jo finn. Tenkte bare si i fra her inne siden det er babyer her inne i den alderen og flere ikke bor langt unna![]()
Det må vi få tilVil gjerne ha regndressen med fleece og nameit dressen (den blå).
Kan me prøva å fikse det i romjula?