Vinterdress

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Det er vel ikke lov å annonsere her at jeg har et par dresser til salgs? Er guttefarger og jeg har for mange :p

Vet ikke om det er lov.
Men hvilken str har du? :)

Det må vel være lov? Eller?

Jeg har bare jenter, så er ikke aktuelt for meg :p

En i 80 og en i 86. De er ca like store den minste er nok litt stor.

Hvis det er lov, kunne det kanskje vært greit å ha en egen topptråd her inne hvor vi kan selge brukt utstyr? :)

Er det ikke egne selge sider her på bv da?
Synes jeg har hørt om det. Mulig jeg tar feil.

Hvis det er lov, kunne det kanskje vært greit å ha en egen topptråd her inne hvor vi kan selge brukt utstyr? :)
Er det noe vits? Er ikke så mange som har eldre søsken. Det er jo et underforum for det her på BV. Kan ikke se for meg at vi får solgt så mye til hverandre når vi alle har bebiser født i samme mnd.

Er det noe vits? Er ikke så mange som har eldre søsken. Det er jo et underforum for det her på BV. Kan ikke se for meg at vi får solgt så mye til hverandre når vi alle har bebiser født i samme mnd.
Nei, det var nå bare en tanke.

Er det ikke egne selge sider her på bv da?
Synes jeg har hørt om det. Mulig jeg tar feil.
Har prøvd det flere ganger men får ikke til.... Lenge siden nå så husker ikke helt hvorfor men var lite brukervennlig. Har jo finn. Tenkte bare si i fra her inne siden det er babyer her inne i den alderen og flere ikke bor langt unna :)

Eg trenger ein ekstra dress til A når han skal i bhg.
Kan jo senda meg bilde og pris på pm?

ImageUploadedByBV Forum1418913284.448241.jpg
Regndress med fleecefor
ImageUploadedByBV Forum1418913306.092467.jpg vinterdress fra name it
ImageUploadedByBV Forum1418913343.328575.jpg tykk vinterdress
ImageUploadedByBV Forum1418913360.553831.jpg Reima tec

• Liker
Reactions: EJ
Har heilt gløymt deg. Kan du skriva str og pris på bildene?

Name it er 86, resten 80. Men alle vinterdressene er like store... 200 pr vinterdress, 100 for regndress

Ser ut som nameit dressen har strikk rundt hendene og føttene?

Har prøvd det flere ganger men får ikke til.... Lenge siden nå så husker ikke helt hvorfor men var lite brukervennlig. Har jo finn. Tenkte bare si i fra her inne siden det er babyer her inne i den alderen og flere ikke bor langt unna :)
Åja. Slik å forstå. :D

Vil gjerne ha regndressen med fleece og nameit dressen (den blå).
Kan me prøva å fikse det i romjula?

Back
Topp