Vinterdress

MamaJane

Betatt av forumet
Nå begynner det vel å bli tid for vinterdress? Eller er det for tidlig enda? Noen som har kjøpt inn og har noen anbefalinger? Jeg har sett på Reimatec og Wheat, men klarer ikke bestemme meg........

Nå begynner det vel å bli tid for vinterdress? Eller er det for tidlig enda? Noen som har kjøpt inn og har noen anbefalinger? Jeg har sett på Reimatec og Wheat, men klarer ikke bestemme meg........

Det kommer helt an på hvor man bor, og hvor kaldt det er der :) Her bruker vi foreløpig bare fleeceklær og parkdress hvis det er ekstra kjølig en dag... Vinterdress venter vi litt med enda :)

Hadde vinterdress fra Reflex i fjor til gutten min og var veldig fornøyd med den :)

Vi bruker det forede regntøyet enda.

Her bruker hu reima tec vår/høst dress! Når solen er fremme ellers så har hu en foret hel regndress fra reflex!

Vinterdressen vi har kjøpt er reima tec!

Kjøpte en Helly Hansen vinterdress, men enn så lenge holder det med parkdressen og evt fleece under :)

Har nå kjøpt inn Friends sin parkdress. Virker utrolig varm og deilig!

Parkdress (name it) og fleece her også. Kommer til å bruke vinterdressen fra i fjor da den fortsatt passer fint, er reima tec.

Bruker foreløpig bare overgangsdress fra reflex, har en reima vinterdress vi tar i bruk når det er minusgrader..:)

Vi fekk Reimatec fra bestefar å har helly hansen i tillegg :)

Vi har kjøpt Didrikson dress til vinteren, men det er fremdeles over 10 grader på dagen her, så vi har ikke begynt å bruke den enda. Tenker jeg tar den med i barnehagen om ei uke eller to, blir fort kaldere nå:)

<3 appen < 3

Prøver å drøye han litt enda...
Er liksom greit med parkeres og fleece enda

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi bruker overgangsdress enda, men har kjøpt to vinterdresser. En Vossatassar og en ReimaTec :)

har nameit og ticket to heaven ;)

Back
Topp