Vinterdress...

Klesklypa

Gift med forumet
Har dokke kjøpt/ fått evt bestemt kas dokke skal ha??

Blir det Reima eller er det noke anna du synes er best??

tenkte eg skulle kjøpe snart, men er så usikker på kas eg skal kjøpe..
og skal eg kjøpe reima lurer eg på om eg skal kjøpe den vide modellen eller den smale..
Valgets kval
 
har ikke kjøpt enda , og aner ikke hvem jeg skal kjøpe .. tenkte å ta en handlerunde til uka , så får se hva vi ender opp med
 


CrazyBeautiful skrev:
Reima. Svigers ville sponse den. Kanskje den med brun og turkis.


den er fin <3

Vi hadde egentlig kjøpt ferdig vinterdress... 2 stk grå i 86.. men lille gull har vokst i det siste.. så vi dro ut idag og kjøpte reima dress i kongeblå <3 Fra før hadde han reima lue med hals og reima votter i kongeblå.
Reima Tec Overall Baby Visio ultra blue
Reima Aihki balaklava kongeblå
Reima Loru votter Reimatec® kongeblå
Er ikke helt lik fasong som de vottene vi har, vi har ikke med borrelås over håndleddet. har glidelås langs siden istedet.


Kjøpte også hestra votter til han- med ullfor <3

 
har en vanlig litt foret parkdress fra reflex. bruker den med ull under tenker jeg :) håper det går :P
 

REIMA!!! hadde den i fjor til mathias og syntes den var super + at jeg jobber i barnehage og mener virkelig at INEGN andre dresser slår reima.

Når det gjelder vid eller smal, ville jeg valgt vid. Men smaken er som baken ;)

 
Da har eg vert å kjøpt Reima dress:) cerice rosa med mønster på. i vid modell :)
 
emoticon jeg må og ut å kjøpe meg en snart! :) Blir gøøøøy! Men er myyye penger. er det ikke 1199 de koster ca? og så lue og... hjelpes.. 
 
korleis veit dåkke om det e vid eller smal modell av reima? *dumt spm :( * men he aldri tenkt att der va to modella ej..
 
Hadde Reima i fjor, og har Reima parkdress og vinterdress i år :)
 
Sjukis:

Vid modell:


smal modell:
 
Har en rød reima dress (vid modell) og som reservedress (kjøpte på salg i vår) har vi en blå dress fra friends :) Greit å ha en hjemme og en i bhg !
 
Back
Topp