Vinterdress

Marianne1

Glad i forumet
Noe som vet om butikker eller nettsider som har tilbud på vinterdresser fra reima, troll ect. Nicolai vokser nemlig litt for fort.. Kjøpte to nye dresser i august, men den ene er allerede for liten. :( Har ikke så lyst til å bruke 1500 kr igjen, men vil ha en dress av god kvalitet.
 
Her har den lokale troll butikken begynt å selge alle dressene og regntøyet til 30% [;)]
Kanskje de som fører troll i Oslo også har salg? [:)]
 
Sjekk ut linken på shoppemamma, her ligger nettadresser til sider som selger Reima på nett[:)]

og her er linken[:D]
http://shoppemamma.com/about/finn-forhandler-av-merke-2/reima/
 
Forresten så kom NameIt dressen på 2 plass i år [:D] Og reima kom mye lengre etter [8D]
NameIt dressen koster bare 695,-
 
hva med å leite på finn , har sett folk som selger reima dress med prislappen på ...så kansje du er heldig der [:)]
 
Vi gikk for Name It sin, og den virker kjempefin. Billig er den og! [:)]
 
Vi har Freinds dressen i år, og den virker kjempe god! Som Dd sa, NameIt kom på andre plass i årets test, men Reina kom mye lengre ned [8D] Tror man betaler mye for navnet.
 
Det kommer litt ann på hvilken test man leser skjønner jeg. Reima får alt fra andre til sisteplass.. Var storfornøyd med reima forrige vinter iallefall. I år har han troll og HH. Troll dressen er fantastisk!! Mindre fornøyd med HH som nå skal byttes ut. Troll dressene er aldri med på testene. Ulltøyet til troll er også overlegent bedre enn alt annet ull vi har prøvd. Så der samsvarer pris og kvalitet godt. Er ikke fornøyd med kvaliteten på name it klær generelt, så det blir uansett ikke name it dress.
Men takk for råd, og ikke minst linken til den siden. Den var jo super!
 

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article705659.ece

Jeg sverger til reima da vi aldri blir skuffa av de. Hadde kanskje vært fornøyd med andre dresser også, men jeg er rett og slett litt redd for at jeg ikke blir like fornøyd og kjøpte dermed ny reima i år også. Kjøper en str. større enn nødvendig og snører den godt inn i livet. Da holder den iallefall hele sesongen og kanskje et stykke ut neste vinter også=)

Og til min store glede kom den FØRST på denne testen iallefall.
Har hørt at lego-dressen også er veldig bra, og skal ha 8000 på vannsøylen isteden for 10 000 som reima har. Den koster også under tusenlappen.

 
Kom ikke dressen fra Kaxs (KappAhl) ganske greit ut i testen?
Den koster rundt 500-lappen, tror jeg.
 
Back
Topp