Vinterdress/vintersko med i bhg idag?

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Nå er det 0 grader og snør bittelitt, er meldt 2-3 grader midt på dagen og 4 grader utover ettermiddagen.
Holder det med parkdress+fleece og ull eller br vi ha med vinterdress?

Skal vi ha med vinterskoa eller er goretex joggesko med tynne ullsokker i greit?

Har parkdress, fleece og ull her hvertfall. Har med både goretex og cherrox til skotøy :-)

Her snør det også nå, er 0grader så jeg tok med vinterdressen i bhg så får dem velge om dem bruker den eller softshelldressen :)

Her ble det dock boots, flere lag med ull og soft shell-dress.

Har begynt å bruke ull og vintersko

De hadde bare høstdress med ull under idag, men imorgen tar jeg med vinterdressen/votter/vintersko så får bhg avgjøre selv hva barna skal bruke :)

Her har det vært 2 grader. Og ci har med varme luer og vibterdress og vintersko. Votter også. Har vært kald vind her. Men har enda høstdressen der til de dagene været tillater det.

På jobb bytter vi mellom vinterdress og parkdress med ull. Veldig greit med begge deler nå mens det er både vått og kaldt, slik at man har skift.

Vi sender med både og vi. Vintersko og goretex høstsko. Parkdress og ull ennå, men sender nok med vinterdress om det blir vedvarende kulde! :)

Dock boots på begge (snør ikke her nå, men regner litt) , ullsokker, ull innerst, vanlige klær, også evt en fleece dress som de får ta på ved behov. Og reimatec dressen på han, og Swedemount regntøy med fleece inni til hun :-)

Jeg har sendt med både ull, fleece og vinterdress i barnehagen. Så skal jeg ut å handle nye vintersko til han idag da de fra ifjor begynte å bli litt små. Begynner å bli så kaldt nå :(

Back
Topp