Vinterdress til voksen

Renate_85

Glad i forumet
Jeg jobber i barnehage og må kjøpe meg noe skikkelig vinterklær som jeg kan bruke ute når det er skikkelig kaldt. Noen som kan anbefale noen skikkelig gode dresser? Gjerne med link [;)]

ORIGINAL: Hege og Dennis

http://www.synfiber.no/vinter_index.html

Kjøpte en svart og er superfornøyd...Vi er mye ut og har enda ikke fryset elelr vært våt!!!

hva kosta den dressen?kunne tenkt meg sånn selv. [:)]

Mener de er dyre men vi kjøpte gjennom jobben til gubben,men mener de koster ett sted mellom 500-1000,-
Det er verdt det syntes jeg og har også kjøpt til noen av unga!!!

ORIGINAL: Hege og Dennis

Mener de er dyre men vi kjøpte gjennom jobben til gubben,men mener de koster ett sted mellom 500-1000,-
Det er verdt det syntes jeg og har også kjøpt til noen av unga!!!

jeg syns ikke det var så ille.[;)] er vel rundt den prisen man må regne med hvis man skal ha en ordentlig dress.det er jo kjekt å ha hvis man skal ut å leke med ungene,også jobber jeg jo ute,så de varmer sikkert godt. [:D]

Reima har rågode dresser til barn og voksne.
Men det er klart at da må man legge litt penger i ordentlige klær.
Men det lønner seg oftest å kjøpe gode klær som varer enn å kjøpe billig å kjøpe nytt hvert år.

hvis du kjenner noen som jobber med anlegg eller noe så hør med de!

vikarer og sånt bruker sånne skikkelig gode varme dresser den lille tiden de er der. så gidder de ikke ta de med gjem og så ligger de på et oppbevaringssted et eller annet sted.

fikk meg akkurat en sånn GRATIS [:D] knallgod! gul med reflekser, men det er en fordel når jeg kjører scooter [:)]

Hør med jobben din..Husker når jeg jobber i bhg så fikk vi støtt og stadig tilbud fra synfiber.....Billigere gjennom en bedrift...

Back
Topp