Vinterdress til ungen

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Den tiden åå året igjen. Vinteren kom plutselig, og jeg må kjøpe vinterdress.
Har selvsagt lyst til å kjøpe dyrt og flott, men har ikke råd til det gitt.
Har sett på kaxs til kapphal, men blir jo så usikker a gitt.

Hva har du kjøpt, hva kosta den, og er du fornøyd?? Hjelpes..

Hva med å kjøpe brukt ? Ligger masse fint på Facebook - kjøp og salg grupper. Feks kjøp og salg av yttertøy. Eller søk på markedplace etter «vinterdress». :)

Jeg kjøpte (så vidt) brukt isbjørn dress til ca 800kr :)

Vi prøvde en kaxs et år, elendig dress etter min mening, var hverken tør eller varm og satt elendig på frøkna. Vi sverger til reimatec, hadde leita litt på finn eller facebookgrupper, man får ofte en veldig pent brukt dress til en grei pris[emoji5] ellers vet jeg barnihagen.no har salg[emoji5]

Minste har reima dress fra i fjor, og eldste har fått didriksondress. Begge er kjøpt på tilbud hos jollyroom. De har ofte tilbud på gode dresser, og som nevnt over har jo barnihagen.no alltid salg på reima.

Brukt er flott, mange dresser som knapt rekker å brukes :)

Kjøpte bergans snøtind på salg i vår, men vinterdresser er stort sett fullpris nå

Her ble det en h&m dress. Men vår går ikke i barnehage og vi bor i Storbritannia, så den må ikke være av like god kvalitet som i Norge.
Men nå er det jo snart black friday så det kan hende du kan gjøre ett kupp da :) ellers har mange butikker outlet butikker så de er som regel billigere der

Vi sverger til bergans og har kjøpt Ruffen hel og todelt. Begge deler er kjøpt på 30%.
Min sliter såpass på klærne, er mye ute og veldig aktiv og bergans er den eneste som har holdt en hel sesong her. Tynn dress, med smal passform og passer gutten min bra.
Ligger mye dresser ute på både Finn og Facebook om dagen, så man kan finne en god dress til fin pris der evnt
Barnihagen har mye tilbud, der kan man finne mye til en fin pris.
Og det er mange butikker som har 25% titt og ofte.

Vi bruker Reimatec, men passer på å kjøpe på salg. :)

Vi sverger til bergans og har kjøpt Ruffen hel og todelt. Begge deler er kjøpt på 30%.
Min sliter såpass på klærne, er mye ute og veldig aktiv og bergans er den eneste som har holdt en hel sesong her. Tynn dress, med smal passform og passer gutten min bra.
Ligger mye dresser ute på både Finn og Facebook om dagen, så man kan finne en god dress til fin pris der evnt
Barnihagen har mye tilbud, der kan man finne mye til en fin pris.
Og det er mange butikker som har 25% titt og ofte.

Jeg har så lyst til å prøve de til mine unger, hvor kjøper du de? Er det gode og varme?

Gikk for Didrikson i år til eldste, passer fasongen på ungen bedre enn Molo (som er min ultimate favoritt av merker til ungene). Kjøpte den brukt, mye fint og nærmest ubrukt på både Facebook og finn [emoji6] mange som har reservedresser de knapt rekker å bruke før de er for små for salg [emoji4]
Yngste har en vi har arvet. Tror den er fra Lindex, men han er bare 5 mnd, så er litt usikker på om han egentlig trenger dress.

Jeg har så lyst til å prøve de til mine unger, hvor kjøper du de? Er det gode og varme?
Der jeg finner på tilbud :p
Dressen kjøpte jeg på sportsmore i år og det todelte på outnorth.
De er tynnere enn mange dresser, men like varme er min erfaring. Synes de er kjempegode. Myke, smale, men ikke sånn at barr tynne barn kan bruke dem. Min er helt normal i kroppen.
Min er heller aldri kald og dette er tredje året vi bruker de. Varierer jo hvor mye vi hat under etter været så klart
Har nesten bare bergans yttertøy, vår og vinter, passer så godt til gutten vår.

Der jeg finner på tilbud :p
Dressen kjøpte jeg på sportsmore i år og det todelte på outnorth.
De er tynnere enn mange dresser, men like varme er min erfaring. Synes de er kjempegode. Myke, smale, men ikke sånn at barr tynne barn kan bruke dem. Min er helt normal i kroppen.
Min er heller aldri kald og dette er tredje året vi bruker de. Varierer jo hvor mye vi hat under etter været så klart
Har nesten bare bergans yttertøy, vår og vinter, passer så godt til gutten vår.

Har ikke sett de et eneste sted[emoji85] men veldig lyst til å prøve, har ei smal frøken så tenker de bør være perfekte her[emoji5]

Har ikke sett de et eneste sted[emoji85] men veldig lyst til å prøve, har ei smal frøken så tenker de bør være perfekte her[emoji5]
De selges mange steder. Snøtind og Ruffen er vintermodellene.
Fås på feks jollyroom, Lekmer, outnorth, sportamore, babyshop, xxl og bergans sin egen side så klart ;)
Veldig fin til smale barn er min erfaring.

Jeg kjøpte helt ubrukt Reima vinterdress med lappene på. Finn.no!! Langt under halv pris.

Jeg fikk tak i en brukt reimadress på facebook til 200 kr. Dressen er brukt av to barn, men hadde det ikke vært for navnelappene inni så hadde man aldri sett det.

Du kan alltids skikke på Finn og Facebook. Kjøper du brukt og billig, så er det ikke så nøye om de blir ødelagt i barnehagen.. viktigste er st det er helt. Reima er gode dresser

Back
Topp