Vinterdress til barn...

satine

Forumet er livet
Der var det vel på tide å kjøpe vinterdress til ungen igjen.. [:)] Noen som har noen merker å anbefale? Liker ikke at de er så stive, sønnen min må jo få mulighet til å bevege seg! [;)] Var det Kappahl som scoret høyest i fjor på tv2hjelperdeg?

Jeg kjøpte vinterdress i den barnegahepakka til sparkjøp, husker ikke merke, men den virker kjempe greit, men har ikke rpøvd den enda.. Ikke stiv eller noe..

Har en Reima-vinterdress til vinteren, også har jeg kjøpt en "ekstradress" på
Exit til 250,-., lett dress som er vannavstøtende og forsterkning på knær og rumpe[:D]

ORIGINAL: *MissMamma*

Jeg bruker reima sin vinterdress.. Vet den er veldig dyr, men synes den er verdt pengene. Er ikke stiv i det hele tatt.
Har også hørt masse positivt om cubus sine vinterdresser.. Har aldri prøvd den selv...

signerer!

Takk for alle svar! [:D]
Vi kjøpte Troll sin dress for et par år siden, men den var i tynneste laget.. så det blir ikke den igjen! De i barnehagen kommenterte at de syntes den var litt tynn, og vi vil jo ikke at lille gutt skal fryse!
Har ei vennine som sverger til Reima dresser, men jeg synes de er litt dyr siden jeg er student..
Kanskje jeg går for Kappahl sin dress, får se, ska ut å se litt i butikkene nå å se hva de har fått inn. [:D]

ett lite tips...i neste foreldre og barn tester de vinterdresser og vintersko.....[:D][:D][:D][:D]

Jeg kjøpte "Lassie" vinterdress med avtagbart fòr, slik at den kan brukes som parkdress og...
Vanntett og kjempe god...

Kostet 599,- på Cubus, men den er verdt det...

Nicholas har 2 reima dresser, men vi har ikke fått prøvd dem ute enda [:)]

Har troll dress med uttakbart ullfor, kjøpte den til halv pris i vår, hadde reima og TTH(ticket to heaven) i fjor og var veldig fornøyd med de, så hadde nok kjøpt en av de i år også hvis ikke det var for at jeg allerede har troll dressen

Vi skal ha HellyHansen vi[:)] Kjent gammelt merke som vi brukte når vi var små! Koster da nok den.... Skikkelig kjipt hvis vi kjøper svindyr dress og han er uheldig å ødelegge den også tenker jeg[&:]

har reima sin jeg.. super fornøyd.. syns du de er dyre, så er det mange kjempe lekre som knapt er hatt på på finn

Har kjøpt reima vinterdress til mikro....

ORIGINAL: gira

Har en Reima-vinterdress til vinteren,

reima er best , synes jeg da. men det er fordi jeg jobber i barnehage og ser mangen som kjøper billig dressene tenker ikke på a mangen av de er veldig kalde for barna, så reima den koster ja men den har du jagu meg en stund og og barnet ditt holder på varmen.

snuppa må ha dress i str.80,men jeg finner INGEN...minste er i 86,men det er altfor stort til henne..hva gjør jeg??  hun er veldig aktiv å må ha en dress som tåler å sitte i snøen..  på cubus hadde de kun dress som blir våt bare man ser på dem.. sitter å ser på nett,men der finnes bare i 86.

vet dere av noen nett sider der jeg kan finne en skikkelig dress til snuppa?

ORIGINAL: Lady m/ Baby

ORIGINAL: mamma til Alina!

snuppa må ha dress i str.80,men jeg finner INGEN...minste er i 86,men det er altfor stort til henne..hva gjør jeg??  hun er veldig aktiv å må ha en dress som tåler å sitte i snøen..  på cubus hadde de kun dress som blir våt bare man ser på dem.. sitter å ser på nett,men der finnes bare i 86.

Reima sine har jeg sett ned i str 68..

finnes de på nett?? å hva er prisen på en liten reima dress?

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Reima sine har jeg sett ned i str 68..

finnes de på nett?? å hva er prisen på en liten reima dress?

de koster ca 900 nye. men er en hel haug av de på finn både ubrukte, så vidt brukte og brukte der som er en del billigere

ORIGINAL: unemoren

ett lite tips...i neste foreldre og barn tester de vinterdresser og vintersko.....[:D][:D][:D][:D]

Når kommer det? [:)]

hørte at det var test i f&b i neste utgave av vinterdresser og vintersko

HAR DRESSER PÅ ICA TIL 99,-.
DE ER MED UTTAKBART FÒR....HADDE I FJOR - FORNØYD!!!

Back
Topp