Vinterdress til 7åringer

En tråd i 'Livet med barn fra 5 år og oppover' startet av Baby<3Love, 27 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Baby<3Love Elsker forumet Januarhula 2014

Hvilken dress er best i denne alderen? Vi hadde didrickson i fjor. Veldig fornøyd med alt med den bortsett fra at det ble masse hull i den!. Har brukt friends og reima i små størrelser, de funket bra. Hm dress funket ikke da han var yngre. Hva bruker dere på deres store barn? Gjerne tips om 2 delt dress

2. Minimamma Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Til min 8-åring kjøpte vi boblebukse av merket north peak, den er slitesterk. Han sliter veeldig på klær, men den har utrolig nok holdt! :)
    Boblejakke kjøpte vi på kappahl. Har holdt bra den og! :D

3. Kengu Forumet er livet VIP

Min hadde isbjørn todelt. Fantastisk kvalitet

4. Makko med 3 gull Gift med forumet

min vil ha dress. Har en ny isbjørn liggende (reklamasjon med den han hadde i fjor). Han hadde også en didrickson dress i fjor som gikk instykker etter 2 mnd (gledelås og knapper).

5. **SunFlower** Glad i forumet

Min hadde Skogstad i fjor. Og boblejakke. Fungerte fint. Best med de buksene som har seler.

6. Lykkeliten Nr 3 Elsker forumet Aprillykke 2016

Kjøper 2 delt her:) kjøpt Skogstad boble bukse og varierer med jakken. Har og ett sett med vanlige rengkler :)

7. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Hadde todelt helly Hansen boblebukse og jakke. Vanntette og slitesterke. Anbefales :)

Del denne siden