Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammabenti
ORIGINAL: SollI
Det tror jeg blir veldig stort..snuppa på 2,5 her har 86[:D]
Aron har 74,og det er veldig stort[:)]
:O ai !
så 74 holder sikkert vinteren ut?
ORIGINAL: mammabenti
Det tror jeg blir veldig stort..snuppa på 2,5 her har 86[:D]
Aron har 74,og det er veldig stort[:)]
:O ai !
så 74 holder sikkert vinteren ut?
Litt vanskelig å svare på..men her tror jeg hvertfall at den vil vare vinteren ut[:)]Er jo så forskjell på ungene,men vet at de fleste veninnene mine også bruker 1-2str mindre enn vanlige klær i reimadresser på ungene[:)]
ORIGINAL: Kinemoren
Vær ops på at Reima sine dresser er stoooore i størrelsene. Anbefaler deg å prøve dressen på. Mina er ca 73cm nå vil jeg tro, og reimadressen hun prøvde i 74 var altfor stor. Vi endte opp med å kjøpe reflex sin dress i 74. Den passet helt perfekt! :o) Hadde bestemt meg for å kjøpe reimatecdress til henne, men så lenge de ikke lager små nok størrelser så funket jo ikke det. [8|] Og den var så stor at hun ikke klarte å bevege seg rundt i den i det hele tatt.
ORIGINAL: Baby R
Vær ops på at Reima sine dresser er stoooore i størrelsene. Anbefaler deg å prøve dressen på. Mina er ca 73cm nå vil jeg tro, og reimadressen hun prøvde i 74 var altfor stor. Vi endte opp med å kjøpe reflex sin dress i 74. Den passet helt perfekt! :o) Hadde bestemt meg for å kjøpe reimatecdress til henne, men så lenge de ikke lager små nok størrelser så funket jo ikke det. [8|] Og den var så stor at hun ikke klarte å bevege seg rundt i den i det hele tatt.
Reima har små str også. har funnet i 62 og 68 jeg.
ORIGINAL: Baby R
Reima har små str også. har funnet i 62 og 68 jeg.
Ja de har reimadresser i små størrelser men ikke reimatecdresser. Har sett dem jeg også, men de er vist ikke så vann og vindtette som reimatecdressene i følge damen i butikken. Er mer en slags kjøredress enn en lekedress forstod jeg det som.