Vinterdress spm

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hvilken str kjøper dere i vinterdressene til de små?!

Nathalie er vell kanskje ikke så lang, 73-74 cm, så lurer på om 86 blir aaaalt for stort? (reima dress)

Så hvliken str har dere i luer fra reima?

Det tror jeg blir veldig stort..snuppa på 2,5 her har 86[:D]
Aron har 74,og det er veldig stort[:)]

ORIGINAL: SollI

:O ai !

så 74 holder sikkert vinteren ut?

ORIGINAL: mammabenti

Litt vanskelig å svare på..men her tror jeg hvertfall at den vil vare vinteren ut[:)]Er jo så forskjell på ungene,men vet at de fleste veninnene mine også bruker 1-2str mindre enn vanlige klær i reimadresser på ungene[:)]

ORIGINAL: mammabenti

Litt vanskelig å svare på..men her tror jeg hvertfall at den vil vare vinteren ut[:)]Er jo så forskjell på ungene,men vet at de fleste veninnene mine også bruker 1-2str mindre enn vanlige klær i reimadresser på ungene[:)]

Åh kjekt, nathalie er ikke så stor så håper 74 holder:D

Filippa er ca 75 cm lang og veier rett rundt 10kg. Jeg kjöpte reima i str 80. Og for å si det sånn.....den kommer passe vinteren ut selv om vinteren skulle vare til april!
Hun klarer fint å krype iden, men har mye å gå på både i lengde og bredde.

sebastian min er stor gutt, bruker 80 i klær (var 76 cm på 10 mnd kontr, er litt lenger nå) han har vinterdress i str 80, kunne ikke hatt no større til han, for da hadde han ikke klart å bevege seg [:-]

Vær ops på at Reima sine dresser er stoooore i størrelsene. Anbefaler deg å prøve dressen på. Mina er ca 73cm nå vil jeg tro, og reimadressen hun prøvde i 74 var altfor stor. Vi endte opp med å kjøpe reflex sin dress i 74. Den passet helt perfekt! :o) Hadde bestemt meg for å kjøpe reimatecdress til henne, men så lenge de ikke lager små nok størrelser så funket jo ikke det. [8|] Og den var så stor at hun ikke klarte å bevege seg rundt i den i det hele tatt.

ORIGINAL: Kinemoren

Vær ops på at Reima sine dresser er stoooore i størrelsene. Anbefaler deg å prøve dressen på. Mina er ca 73cm nå vil jeg tro, og reimadressen hun prøvde i 74 var altfor stor. Vi endte opp med å kjøpe reflex sin dress i 74. Den passet helt perfekt! :o) Hadde bestemt meg for å kjøpe reimatecdress til henne, men så lenge de ikke lager små nok størrelser så funket jo ikke det. [8|] Og den var så stor at hun ikke klarte å bevege seg rundt i den i det hele tatt.

Reima har små str også. har funnet i 62 og 68 jeg.

Har kjøpt vinterbukse og vinterjakke i str 80.. litt stort men går bra.. så det skal holde ut vinteren håper jeg.. Nikolai var 72.5cm på 10mnd kontrollen[;)]

Her har vi 86 .. den er litt stor - men har den helt til våren ...
han klarer fint å krabbe i den

ORIGINAL: Baby R

Ja de har reimadresser i små størrelser men ikke reimatecdresser. Har sett dem jeg også, men de er vist ikke så vann og vindtette som reimatecdressene i følge damen i butikken. Er mer en slags kjøredress enn en lekedress forstod jeg det som.

Jeg har 80 til jenta mi, hun er 75.5 og 9300[:D]
Den er ganske stor da, men hun beveger seg fint i den[:)]

ORIGINAL: Baby R

Ja de har reimadresser i små størrelser men ikke reimatecdresser. Har sett dem jeg også, men de er vist ikke så vann og vindtette som reimatecdressene i følge damen i butikken. Er mer en slags kjøredress enn en lekedress forstod jeg det som.

Hmm, ja det er nok fullt mulig. Tenkte faktisk ikke på det jeg. Og er vel ganske logisk, for man stapper vel ikke en 6mnd bebis rett på bakken og "se her nå lille venn, nå kan du sitte her og leke i snöen/söla".

Back
Topp