Vinterdress på salg

Embla88

Elsker forumet
Septembermødre <3
Junilykke2018
Lurer på om noen av dere damer kjøper vinterdress til neste år nå som det er en del salg? Hva slags str og merke velger dere isåfall? Vanskelig å vite hvor store de er om så lenge, ihvertfall når man er førstegangsmamma. Sett på både Reima og Didriksons feks.

vet det er fristende, har tenkt sånn i alle år selv, men så var det str som jeg har vært usikker på så har droppa det.. var først i fjor jeg kjøpte vinterklær på tilbud til min eldste på 8år.. da har han hatt 1str større hvert år i etpar år så da tok jeg sjansen.. før det så har han vokst både 2 og 3 str på 1år.. man alltids selge det igjen om det skulle bli smått før det blir brukt evt spare til neste barn.. hvis jeg skulle kjøpt til babyen min nå så hadde jeg tenkt str 86 er ca 1-1,5år. min er ganske stor så hadde ikke forundra meg om ho må ha str 92 i løpet av neste vinter heller..
veldig vanskelig syns jeg..
Jeg er veldig glad i kax og name it. men reima og stormberg funker også :) didrikson har jeg ikke prøvd på yttertøy, tror jeg.. :) og troll skal visst være bra.. men er forskjell på dressene hvert år..
Lykke til ;)

Tørr ikke kjøpe å lagre.. vanskelig å vite hvor fort de vokser i løpet av ett år. :P
Men har litt klær liggende etter de to andre som kan arves. Tror nok vi venter med å kjøpe nytt til vi ser hva vi trenger, og hvilken str. Har en som vokser fort og er stor for alderen, mens den andre er liten. Så vanskelig å vite hvor stor nr.3 er om ett år. :P
Name it, Reflex og reima er bra.
Men kan finne bra og billige klær også på Lindex og H&M. ;)

Kjøp reima i str 80, de er gode på str :) Så det går nok! :)

Begge mine har hatt 80 i vinterdress, men har dere en STOR unge allerede, gå for 86, men det kan bli stort. :)

Kjøpt en med to glidelåser fra Reima, de er perfekte. OG ikke kjøp didrikson til små barn, de er stive og trange.

ReimaTec eller Ticket To Heaven :)

Vi har kjøpt, Reima i str 86.. Han er jo ikke halvannet før 3. mars og man vet jo aldri hvor mye de vokser men jeg tenkte at det gjør vel ikke noe om den er litt stor de første månedene? Regner med at vi må ha en tynnere dress på høsten uansett, og den kan vi jo kjøpe i 80. Har allerede en reima-dress i 74, som den ivrige bestemoren kjøpte tidlig i svangerskapet. Det er etter min mening bare tull med en slik dress denne vinteren, men hvis de er litt store i str kanskje den passer til høsten hehe :p

Har kjøpt reima str 86 ☺

Hmm.. Spørs om det blir Reima hvis vi kommer over et kupp da. Men fremdeles litt usikker på om vi skal gå for 80 eller 86. Heller mot 86. Han er ikke så stor, men er veldig lang i ryggen, så heldresser blir fort små i str. Jeg er litt skeptisk til NameIt da jeg ikke er så glad i deres klær. De er så trange og vi må ofte opp en str hvis det ikke er ull. Men mulig yttertøy blir annerledes.

Hmm.. Spørs om det blir Reima hvis vi kommer over et kupp da. Men fremdeles litt usikker på om vi skal gå for 80 eller 86. Heller mot 86. Han er ikke så stor, men er veldig lang i ryggen, så heldresser blir fort små i str. Jeg er litt skeptisk til NameIt da jeg ikke er så glad i deres klær. De er så trange og vi må ofte opp en str hvis det ikke er ull. Men mulig yttertøy blir annerledes.

Reima er det jo salg på flere steder på nett og i butikk nå :)

Velg den med to glidelåser foran, absolutt beste dressen til de minste :D Og ville gått for 80 om ungen ikke er så stor egentlig, de er store på str. Min 3 åring bruker 104 i klær, noe 98, men har ReimaTec vinterdress med to glidelåser i str 92

Jeg har lyst på Molo-dress, men synes hun vokser så utrolig fort, så kommer nok til å gå for str. 86 om jeg kjøper på salg.

Kjøper alltid neste års vinterdress på salg etter jul jeg

Kjøp reima i str 80, de er gode på str :) Så det går nok! :)

Begge mine har hatt 80 i vinterdress, men har dere en STOR unge allerede, gå for 86, men det kan bli stort. :)

Kjøpt en med to glidelåser fra Reima, de er perfekte. OG ikke kjøp didrikson til små barn, de er stive og trange.

ReimaTec eller Ticket To Heaven :)
Er enig her. Vår lillemann er en stor gutt, han får ikke plass i en i strl 80 nå (11 mnd). Men hadde han vært litt mer "gjennomsnittlig" hadde jeg nok gått for en med 2 glidlåser i 80 fra Reima =)
Det er vel de som har ekstra padding i rumpa også, om jeg husker riktig =)

Må ta en runde og kikke før våren setter inn :)

Back
Topp