vinterdress!! noen som vet om noen bra

louis22

Elsker forumet
jeg skal kjøpe vinterdress til vesla idag en som hun kan være ute i osv... har flcce dress og tykke jakker men ikke en dress hun kan sitte i snøen men og sånn..
noen som kan anbefale en fin dress som ikke koster 2000 for det gidder jeg ikke bet siden hun ikke kommer til og leke mest ute denen vinteren!

[:D]jeg kjøpte til liam nettopp ,og den betalte jeg 250 kr for på h&m...er god og varm
 ,og vanntett...er kjempefornøyd med den jeg

jeg kjøpte en på kappahl, den er sånn de kan sitte i snøen med osv. kjempe fin, har ikke prøvd den enda da. kosta bare 250 eller 300 tror jeg det var [:)]

Amalie har dress fra cubus.. 299 trur eg det var.
Kjempe god den[:)]

Løp og kjøp Sanka!![:D]
Så er det sånn "regntrekk" i baken og nedover beina..
Genialt når dei sitter så masse i ro[:)]

[:)]ar det ikke den fra Kapal som kom veldig godt ut på en eller annen test?Billig og bra liksom?[8|], spiller egentlig ikke stor rolle når de er så små.Er ikke så stor slitasje på tøyet ennå.[:)]

vinterdressen fra Reima er "best i test", men jeg skal kjøpe en til 250 ,- kr som er varm og god.. Isak går ikke selv enda, og blir sittende mye i vogna i vinter, så  noe slitasje- dress har han ikke behov for i år...

ORIGINAL: mammantiljohngunnar

REIMA ER JO BRA PÅ NETT

Leste på ei side at Reima har bestemt at produktene deres ikke skal selges på nett.

Vi har reimadress til Stine, kostet 699,hun fikk den i bursdagsgave fra mamman og pappan min.. Den er skikkelig god, lett og ha på, ekstrafor rumpe og lår slik at barnet kan sitte på rumpen uten å bli kald og våt..

den fra kappahl kom på første plass sammen med reima dressen på tv2 hjelper deg..
Har selv en helly hansen dress og kjøpt den barnehagen pakken fra sportsmann i år.

kjøpte en på kappahl. den kostet 250. den er foret med fleece inni. har prøvd den et par dager her når jeg har trilla. han satt i vogna da)
å den holdt han kjempevarm. godt fornøyd med den. så på en reimatec på refleks, den kosta over 800kr.

Jeg har kjøpt en nameit dress kosta 260,- kr. har ikke prøvd den enda da, men er vanntett og vindtett i hvertfall. Den var veldig fin synes jeg[:)]

Den fra kappahl er vannavstøtende, men ikke vanntett. Er jo bra at de er vanntett hvis de skal sitte mye i snøen.

Jeg fikk tak i en kjempe fin dress til Oscar på sportshopen på nordby. Swedemount, kostet 299,- Hadde kostet 599,-

var for og kjøpe idag men [:'(] fant bare stygge dresser ser så kjiioe og ubehagelige ut[:-]

Back
Topp