Vinterdress neste sesong

heges79

Elsker forumet
Hvilken str hadde dere kjøpt?? Oliver har brukt 92 nå.. tenkte å kjøpe nå som det er salg,men skal jeg ta 98 eller 104 tro??

Noen som har handlet inn til neste sesong med snø?? [:D]

Nicolas har nå 86, jeg kjøpte 98 til neste vinter.

Hvis den i 92 passer akkurat nå til Oliver hadde jeg kjøpt 104... Spørs også om det er en stor 104 eller en liten 104...

Emilia har 86 nå, og jeg kjøpte 92.
Synes 98 ble helt enormt stort, så da gamblet jeg med 92..
Håper jo den passer.

(86 passer fortsatt fint.. Hadde vel vurdert 98 om hun var på vei ut av den nå)

Lilja har 92 i både Reima og Reflex vinterdresser nå. De er igrunnen på grensen til å være for små, så jeg har gamblet og kjøpt 104 til neste vinter. Dette er da Lego tec dress, så tror den er litt mindre i str. enn både Reima og Reflex. Er veldig usikker hvis jeg skal kjøpe en Reima dress, men TROR jeg ville valgt 104, siden 92 er såpass knapp nå.

her kommer jeg til å kjøpe 104 til de.de har 92 nå.

Mini bruker 92 nå, og jeg bestiller 98.

Dere som har eldre barn: hvor mye blir de hemmet av at dressen evt. er en størrelse for stor når de er 3 år?

Vesla har samme dressen i år som hun hadde forrige vinter, men da var hun jo så lita at hun ikke gikk noe sted selv, så at den var litt stor var bare fint. Da slapp jeg å bry meg om at hun dro av seg vottene, for ermene var så lange at hendene ble borte i dem likevel. Kan tenke meg at en treåring bare blir frustrert over at dressen er så mye for stor?

Jeg tør ikke kjøpe for neste år jeg,vet jo ikke hvor mye ungene vokser over sommeren,Arian-Chrisander bruker nå 98 0g 104 i klær,kommer helt annpå hvor de kjøpes imens lille bror Daniel på 11 mnd.bruker 80-86.Han bruker faktisk viterdressen som arian brukte i fjor da vi flyttet hit og da var han 15 mnd.

Så mulig lille bror blir enda større[:D]nei får stå over handlingen jeg gitt....

sorry de bruker faktisk 98 i de dressene de har nå,og til høsten/vinteren regner jeg blir 104.men kommer ann på dressen da.

undrende85: det spørs litt asså.er den veldig for stor så klart da vil det bare bli frustrasjon,men er den litt forstor så gjør det ingeting.så kommer det ann på passformen osv.
jeg har aldri kjøpt akkurat den str de er i i dresser,for de må gjerne ha noe under den som en ulldress ol på kalde vinterdager,men det har aldri hemmet dem i å bevege seg eller leke.ingen frustrasjon her[;)]

Sebastian bruker 98 i vanlig tøy, 104 i dress. Da den dressen var våt og han brukte den i 110 gikk det helt fint.
Han slet litt med armene som kom for langt fram, men da brettet jeg de bare innover [;)]

Da har jeg også vært og handlet til neste høst/vinter[:)]
Var ikke flere Reima igjen større enn 86 til jenter så endte opp med en Reflex dress. Noen som har erfaring med de?
Har kun brukt Reima tidligere selv. Målte Reima sin 98 (guttedress) opp mot den til Refleks i 92 og de var like lange i armer og skritt. Vet ikke om den varer ut vinteren neste år, men kan i hvertfall bruke den høst/tidlig vinter. Kostet meg kun 299,- så det får nå bare være om den blir fort liten[8D]

Ask har str 92 nå og har fortsatt god plass, så jeg kjøpte str 98 for neste vinter. Fikk den til 70 %[:D]

Fant ikke noe dress på salg...så da ble det jo ikke så vanskelig allikevel. Så da får vi kjøpe til vinteren til full pris..[8D][8D]
Men endte opp med ny vårdress med matchende lue og votter... Dyyyrt med slike klær altså.. Jaja.. Fin blir han ihvertfall [:D][:D] Og der kunne jeg ikke ha større en str 98 ihvertfall..

Mini har begynt å bruke str 92 nå han, så om dressen hans fortsatt passer neste år blir det 92, hvis ikke arver han dressen til storebror som er 104 og storebror får en ny dress [:)]
Det er jo så dyrt med uteklær, så da må nok lillemann arve det meste [:)]

i år har vi hatt didrikon størrelse 100.. de er litt små i størrelsen.. så vi skal ha den samme neste år også.. den har vært fantastisk. men usikker på størrelsen..

hvilken dress har dere hatt?

ORIGINAL: Rosa83

i år har vi hatt didrikon størrelse 100.. de er litt små i størrelsen.. så vi skal ha den samme neste år også.. den har vært fantastisk. men usikker på størrelsen..

hvilken dress har dere hatt?

Har bare hatt Reima. Elsker den dressen, så blir nok det neste gang også [:)]

Back
Topp