Vinterdress i strl 74/80

Krølla82

Forumet er livet
Noen som har kjøpt en fin og varm ute dress i strl 74-80 nå i senere tid? Jeg skulle hatt tips. Han har nå 2 stk slik "bamse dresser", men de begynner å bli litt små og jeg finner ingen lignende i strl 74.

Gi meg gjerne en link eller vis et bilde. Den skal kun brukes ut og inn av bilen så trenger ikke være noe fancy merke greier.

jeg hadde reflex sin dressi den str.godt fornøyd[:)]

nøstebarn sin ullfleece dress..

NYYYYDELIG DEILIG
https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43728064427&WKEY=[65534%3a43728064427]

Har en brun teddydress fra cubus i str 74. Den er kjempegod og varm. Men husker ikke hva jeg betalte for den.

Og idag kjøpte jeg en vinterdress/bobledress på lindex. Merket het fix, det var visst populært for noen år siden. Brun, helt enkel m/"sko". 399,- Den hadde de opp til str.80.

da brukte vi reima.. men han begynte i bhg da han var 11 mnd da [:)]

ORIGINAL: Dollface

da brukte vi reima.. men han begynte i bhg da han var 11 mnd da [:)]

Han skal få reima dress i barnehagen,men han begynner ikke der før han er 12 mnder. Så da bruker han nok større enn 74 og jeg er helt enig i at det er verdt å bruke mer penger på en dress som faktisk blir brukt ute i snøen. Enda så er det ikke store lekinga som foregår annet enn innendørs under babygymen...hehe[8D]

Back
Topp