Vinterdress fra Reflex

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Så vidt jeg har fått med meg har de ikke testet Reflex sin vinterdress. Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med tidligere vinterdresser fra Reflex? Så på den kontra en Reima her om dagen, og kunne ikke kjenne så stor forskjell på vekt og mykhet iallefall. Erfaringer?

jeg hadde reflex sin dress til snuppa ifjor, og reima året før, og jeg er mer fornøyd med reflex dressen! Den er for det første mye billigere, det var lettere for snuppa å bevege seg i den, og hun holdt seg varm og tørr uansett vær :)

*Becca* skrev:
jeg hadde reflex sin dress til snuppa ifjor, og reima året før, og jeg er mer fornøyd med reflex dressen! Den er for det første mye billigere, det var lettere for snuppa å bevege seg i den, og hun holdt seg varm og tørr uansett vær :)

her har vi ogås hatt den... og vært fornøyde.... :) kunne fint hatt den igjen.. men har reima i år.. da jeg kjøpte den på halv pris i fjor :)

Hadde det i fjor til begge to og jeg liker de veldig godt.
De er romslige og tynne, så det går an å regulere litt selv ved å slenge på noen ekstra lag innenfor.
Har ikke opplevd at ungene har vært våte eller kalde, like hele er de og.

Dette lover bra . Synes Reimadressene er sykt dyre(særlig om vi skal ha to), så om Reflexdressene er gode til en billigere penge er jo det supert.

Flere erfaringer?

Back
Topp