Vinterdress for gravide?

Berteline

Betatt av forumet
Begynner å få et "problemer" med denna magan ;) Og nå må jeg høre om dere har noen tips til meg...

Jobber i barnehage og trenger en vinterdress/bukse-jakke som passer over magan! Og jeg trenger nok str 46 fra før... vinterdressen min går så vidt over magan nå.. shit, har jeg lagt på meg så mye så fort... [&:]

Uansett, noen som vet hvor jeg kan få tak i det???

Trenger også badedrakt som er god å ha på seg... gjerne litt boksershortsmodell... noen tips?

[:)]

felleskjøpet har mye utvalg av vinterdresser for dere som jobber ute og sportsbutikk eller sørbø eller sparkjøp har sikkert badetøy i store størrelser [;)]

Sånn der blå/rød/grå termodress greie. Mener at størrelsene skal finnes opptil oss med mage :)
Jeg har en slik en som jeg kjøpte i fjor, og den er gigantisk, har måtte brukt belte i vinter og håper jeg berger akkurat men den i vinter

Termodress er hellt GENIALT!!!
Jobbet i bhg når jeg gikk med eldste og den var jammen god å ha ja!!
Så stikk en tur på felleskjøpet eller noe..[:)]

ORIGINAL: marianne83

Begynner å få et "problemer" med denna magan ;) Og nå må jeg høre om dere har noen tips til meg...

Jobber i barnehage og trenger en vinterdress/bukse-jakke som passer over magan! Og jeg trenger nok str 46 fra før... vinterdressen min går så vidt over magan nå.. shit, har jeg lagt på meg så mye så fort... [&:]

Uansett, noen som vet hvor jeg kan få tak i det???

Trenger også badedrakt som er god å ha på seg... gjerne litt boksershortsmodell... noen tips?

[:)]
jobber i en barnehage jeg også,sliter selv med boblebuksa mi hehe[8D] får ikke igjen knappen eller glidlåsen,men men jeg få bare gå sånn,er seler på den så den detter ikke av meg,men dem har ganske så store vinter dresser på euro pris da..

Her var det jo mange tips [:)] Visste jo egentlig at dom har dresser på felleskjøpet, har bare ikke tenkt på det [:D] Kanskje stikke innom på obs også! Har en dress jeg er veldig fornøyd med og som jeg la i mange penger i.. og butikken måtte legge opp benlengda til og med.. så den vil jeg inni att.. men vil ikke legge i like mange penger nå [8D]

Back
Topp