Vinterdress eller parkdress nå?

lykke89

Betatt av forumet
hva bruker ungene deres nå?

vurderer å gå over til vinterdress nå for det ligger som regel på 0 og opp mot maks 5 pluss grader her

Parkdress en stund til :)

Parkdress så lenge som overhodet mulig. Har gode ullklær under, så det er ikke noe problem. Drøyer vinterdress fordi jeg har en gutt som er ekspert på å ødelegge klærne på null komma niks.... Blir for dyrt å måtte kjøpe ny vinterdress hver tredje uke emoticon . Min gutt er også såpass stor (snart seks år gammel) og er svært aktiv, så han er aldri kald.

det spørs vel hva de har under? Og hvor varmt barnet er. Og hvor gammelt barnet er.

Snupp har kombi-dress, dvs dress med løs ulldress inni. Den har vi ikke på enda. Så her er det parkdress med bomullstøy innerst og fleece utenpå. Holder lenge. Men hun er veldig varm av seg.

Her er det full vinter, ikke så kaldt enda, men har tatt i bruk vinterdress. Kom jo 30 cm snø på et par dager nå!

Vinterdress her. Så slipper han å ha på seg så mye under. Er kun 9mnd

Snart 3åringen bruker parkdress, han har jo ull+bukse+genser under, og det blir jo varmere når sola står på ooog han er jo i bevegelse hele tiden. men det er vel ikke så altfor lenge til det blir vinterdress

I barnehagen har han begge deler (snart 3 år). Det holder litt med parkdress ennå, da han har ullundertøy innerst, og ull eller fleece utenpå der igjen. Vinterdressen og gutten er såpass varm, at det skal være kaldt før han MÅ ha på den:)

Kommer helt an på været. Nå er det minusgrader og faktisk litt snø, så da blir det vinterdress, men regner med de minusgradene ikke er kommet for å bli, så kan godt hende vår/høst-dressen blir tatt i bruk igjen.

Her blir parkdressen brukt en stund til, det er opp til 4-5 varmegrader på dagen og har ullundertøy så fleece utenpå og det holder i massevis ennå. Så heller passe på at hun har sko, lue og votter etter hvordan været er, for så lenge hu er god å varm på hender, hode og føtter så er hu varm og er hun ikke varm der fruser hun uansett hva hun har på.

Det gikk hull i parkdressen her om dagen, så nå bruker han vinterdress... Er snø og ganske kaldt, så det passer i grunn bra sånn sett.

Har nå begge deler i bhg, så får de ta det som passer best. De er ute tidlig, så det er ofte minusgrader. Har ull innerst uansett :-)

Her er det parkdress enda en stund, det hadde blitt for varmt med tykk dress for hun er generelt varm av seg og veldig aktiv i tillegg. 

Gikk over til vinterdress da det kom litt snø forje torsdag,men harparkdressen tilgjengelig og,for det har meldt mildere og da blir det parkdress med 2 lag meg ull under:-)

Parkdress en stund til. 
Bruker bare mer klær under. 
Kjipt å slite ut vinterdressen på stein og grus før vinteren i det hele tatt har begynt, synes jeg.

Back
Topp