Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke sett akkurat den æ da, men om det e regnstoff på knær å rumpa.. Å du har ullundertøy under(helst rett mot huden) så ska d overhode ikke vær nå problem.. Har jobba i bhg i mang år, å den kombinasjonen pleie å funk finfint "uansett" kordan vinterdress man har..
Men børr vær sånn regnstoff på dem plassan, vis ikke bli ungen blaut der sålæng d e fare for å bli blaut :P
jeg har arvet en Reima deress fra min lillebror og så kjøpte min mor en ny Reima derss og til han den sendte hun i posten, men den er ikke kommer fram og hun sendte den nesten for 2 uker siden begynner å bli litt små stresset
Ja, kunne jo godt tenkt meg Reimadress, men er jo 3 ganger så dyrt! Var jo salg nettopp på Reima, hvertfall i haugesund, men var jo ikke str hans inne selvfølgelig[&:] Har bare sett dressen på tv, så får vel sjekke opp om det er regntett stoff på knær+i rumpa!
min søster vet om en side som selger Reima dresser til 599 om jeg ikke husker feil , er ikke de vanlige fargene men er jo Reima og 50 kr dyrere enn den på obs
min søster vet om en side som selger Reima dresser til 599 om jeg ikke husker feil , er ikke de vanlige fargene men er jo Reima og 50 kr dyrere enn den på obs