Vinterdrøm

Vinterdrøm

Glad i forumet
Rart å logge meg inn på BV sine sider igjen... Var aktiv i fjor- var da gravid, men mistet i 13.uke.... Fikk sjokk, trodde lissom faren var over.. Nå er vi klare igjen [:D]. Litt kort om meg, er 36 år, sykepleier - lengter etter en siste lille en. Er super optimist, energisk og syns livet er godt.

I dag har jeg lest endel i dagbøkene som er skrevet her inne. Koser meg over det. Og fikk lyst å lage min egen.

Første PP:

10.April... Tok ut hormonspiralen [;)], jobb i natt
11.April... mensen, jobb i natt
12.April... mensen, jobb i natt
13.April... mensen, ungene kommer hjem fra fjellet, deilig!!!
14.April... mensen, tatt sol, hatt en skikkelig lat dag.
15.April... jobb i natt
16.April... jobb i natt
17.April... drar til Oslo,
18.April... vi reiser til syden
19.April...
20.April...
21.April...Min fruktbare periode starter ifølge BV 
22.April...
23.April...
24.April... EL
25.April...
25.April...
26.April... Min fruktbare periode er over.
27.April... Hatt en fantastisk tur!! Men borte bra, hjemme best.
28.April... Nydelig vær! Jobb i natt.
29.April...
30.April... Kommer meg ikke igang idag. Blir sittende og taste inne på BV. En uke igjen...
01.Mai....
02.Mai...
03.Mai....
04.Mai....
04.Mai....
05.Mai....
06.Mai...
07.Mai....
08.Mai.... Mensen??? Hvis ikke, drister jeg meg nok til å teste!
09.Mai.... Min datter konfirmeres [:)]

En merkelig dag........... Har vært hekta på BV. Må ta meg isammen. Jeg er jo ikke gravid ennå. Tenk om jeg ikke blir???? Er jo ingen ungfole lenger. Men optimist?? Joda, som vanlig. Perfekt vi ska til syden. Og på den rette tia og [:D]  Tenk om det blir klaff på første forsøk???? I såfall blir terminen 17. Januar. Da er det slutt på røyken og!!!!!!!!!!!

Har sovet godt i natt. Og sto opp til et nydelig vær. Mye å gjøre idag, 2 dager til sydenreisen vår. Men aller først måtte jeg inn og lese litt her. Har litt mer ro i sjela idag, det som skjer det skjer.... Mine tanker går til dem som har vært prøvere i lang tid.... Det må være tøft. Alle mine tre svangerskap har vært plankekjør.... Denne gang vet jeg jo ikke. Men, det er jo lov å håpe? Får komme meg ut nå.

Back
Topp