Vinterbukser på tilbud?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som har funnet noen skikkelig gode tilbud på vinterbukser/skibukser?:)

Snakker vi barn eller voksne? foret eller ikke (jmf min opdagelse at "skibukser" oftest er skallbukser, og det er for kaldt for meg)

Åpnet xxl og så de hadde tilbud på Bergans Stranda, men det var max 1000 stk og jeg vet ikke om avisen starter i morgen eller sist uke,eller er utsogt i nettbutkken allerede

(Ja, jeg er litt sånn på søken etter ny ski/vinterbukse selv, og tenker vel egentlig bergans oppdal trolig, insulated sådan, den vanlige har jeg. Og det er ei bra bukse, men den er KALD)

Snakker vi barn eller voksne? foret eller ikke (jmf min opdagelse at "skibukser" oftest er skallbukser, og det er for kaldt for meg)

Åpnet xxl og så de hadde tilbud på Bergans Stranda, men det var max 1000 stk og jeg vet ikke om avisen starter i morgen eller sist uke,eller er utsogt i nettbutkken allerede

(Ja, jeg er litt sånn på søken etter ny ski/vinterbukse selv, og tenker vel egentlig bergans oppdal trolig, insulated sådan, den vanlige har jeg. Og det er ei bra bukse, men den er KALD)
Tanken var barn og helst foret, ja:)

Tanken var barn og helst foret, ja:)
Da har jeg ikke oversikt for mine unger har så jeg er ikke på utkikk. Filtrerer tilbud etter hva jeg trenger.....

Men det er jo en del vintertøy på tilbud nå. Yngste fikk seg dress til halv pris sist helg.

Mini a ture buksene er på salg i de fleste nettbutikker nå. Kjenner flere som bruker de til barna sine. Både som litt mer «pent» men også til skiturer og utelek.

Back
Topp