vinterbarn, pose + dress???

Annicken

Forumet er livet
på vinteren, dere som har hatt veldig små på det kaldeste.

vi har en sånn lammeskinnpose, m cord. også har vi kjøpt en ticket to heaven dun dress til babyen.
men jeg lurer på om dette blir for mye. om jeg burde ha mindre tøy på babyen oppi denne posen ???
at jeg kanskje heller skulle kjøpe en tynn ulldress f eks ???

hva brukte dere ??? =)

Begge mine er født i begynnelsen av januar. Jeg brukte skinnpose i vogna, og hadde på dem en tynn ulldress. [:)]

Vi fikk baby i slutten av desember, og erfarte vel at det ble i det meste laget med tjukk pose og tjukk dress.

Flere lag med ull er gull - f.eks ullundertøy og så en tynn ulldress eller liknende. Synes vi da.

håper jeg får bruk for den tjukke dressen og ;P ???

hehe da får jeg bestille ulldress fra nøstebarna da =)=)  takk masse =)

Det kommer jo an på hvor kaldt det er, og hvor lett barnet fryser. Jeg hadde på mi alt fra bare en tynn ulldress til bobledress nedi voksiposen..

kommer jo ann på hvor kaldt det er hos dere. Her brukte vi ulldress nedi posen i vinter, eller lammeskinn med dyne.

er forresten lammeskinnpose tror jeg ;P ups...

Jeg har voksipose, frem til det ble varmt nå i vår hadde jeg på snuppa body, strømpebukse, evt en sparkebukse, lue så klart, og en av disse bamsedressene som finnes så mange av.

Vi hadde en lammeskinnspose og voksipose, men vogna var ikke stor nok til at frøkna kunne ligge i vogna m pose pga hd-puta. Vi brukte derfor ullpledd under henne ullklær fra topp til tå + helseteppe rundt og dyne med pledd over. Hun var god og varm hele tiden hun.

Vanlige klær, ullpledd, og pose. Da ikke skinn i posen, men stokke sin pose.

er det så kaldt at babyen må ha på dundress inni saueskinnsposen tror jeg du gjør best i å holde ungen inne[;)]

Har jo augustbarn, da, men han var jo rimelig liten første vinteren uansett.
Før jul hadde jeg ullundertøy, dundress og saueskinn + ullteppe.
Etter jul hadde jeg arvet Voksipose, da ble det ullundertøy og Voksipose.
Tror kanskje jeg hadde på ham joggedress et par ganger, men det var bare til pynt og han ble egentlig aaaalt for varm. [:)]

Back
Topp