Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har nytt hus og der et det aldri kaldt, tvert i mot. Verdt å tenke over
Ellers er jo en tynn ull alltid et fornuftig valg.
Ullpysj, bor du i et gammelt og trekkfullt hus er ullfrotte helt supert, er huset god isolert er ull eller ull/silke helt supertHva sover vinterbabyer i? Ullbody eller vanlig pyjamas i bomull? Finnes det ullpyjamas? Redd for at det skal bli for varmt med ull om natta, men jeg aaaner jo ingenting om disse små og hvor mye varme de trenger![]()
Hva sover vinterbabyer i? Ullbody eller vanlig pyjamas i bomull? Finnes det ullpyjamas? Redd for at det skal bli for varmt med ull om natta, men jeg aaaner jo ingenting om disse små og hvor mye varme de trenger![]()
Trenger ikke vaske nøstebarn sine klær for hånd, ullprogram 30 grader og nøstebarn sitt eget vaskemiddel. Viktig å bruke nøstebarn sitt middel da klærne deres inneholder lanolin som milo fjerner. Bor rett ved nøstebarn så handler mye der og de har sakt at det kan vaskes sånnFordelen med ull er at hvis det blir lekkasje fra bleia så pysjen blir våt, holder ulla på varmen likevel, mens bomull blir kaldt med en gang.
Jeg er helt enig med de over som anbefaler Nøstebarn, men vær klar over at de skal vaskes for hånd, og det syntes vi ble tungvint med bodyer, pysjer og strømpebukser som er så utsatt for bleiesøl ;-) Tok aldri sjansen på å ta det i maskin, men hvis noen har prøvd det med godt resultat, tar jeg gjerne imot tilbakemelding på detFor oss var Nøstebarn supert når det gjaldt luer, sparkebukser, vogndresser og sånt. Joha og Hust& Claire har forresten fine bodyer og ullpysjer.
Vi har nytt hus og der et det aldri kaldt, tvert i mot. Verdt å tenke over
Ellers er jo en tynn ull alltid et fornuftig valg.