Vinter

Annkamor1234

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Vanligvis elsker jeg vinteren. Men akkurat nå syns jeg det er lite artig. Sku på butikken i dag, stakk hodet ut av døra men fant fort ut at det var iskaldt. Så da var det bare å kle på seg scooter klærne å trø skinnhua på haue, sånn at man kunne håpe på at man har hår igjen på haue etter en tur ut. Er så heldig å bo så langt nord som 71 grader nord. Sommerstid er det så nydelig hær men vinterstid lurer jeg mange ganger på hvorfor man klamrer seg fast i fjærsteinan. Å grille nå for tia kan man være sikker på at man finner bålet å pølsa klistra i fjellveggen på andre sia av fjorden. Men i mella storm å jævelskap så har man jo rå fine daga, dær sola skinn å havet ligg blankestilla. Så man må jo bare ælske å bo i fjær steinan å høre havet slå fint eller dårlig vær. Men nu babla jeg meg vekk. Sku jo t fysioterapeuten så labba jo ut å sku starte biln. Blæh stivfråsen bil, fikk tint den å kjørte av gårde. Ferdig hos fysio å kommer ut.... Men ka faen æ e blitt parkert inne... Begynte å gråte men ikke pga d, Mn pga at d va 5 min til kafeen stengte dom laga den gode milkshaken. Dagen va ødelagt å æ forbanna plassen å snøen akkurat da. ‍♀️Men gubben laga hjemlaga milkshake t mæ så d hjalp litt
 
Kom til Tromsø en tur! Er til å le av det her. Metervis (litt åverdrevent) med snø å iskaldt å kaos etter veiene.. så lei! Gi meg sommer!!
 
Ja blir frarøvet julestemningen også. Skjønner godt du flyttet:bag: veldig fint på sommeren da:)
Var så lei mæ første jula der å d var grønt ute. Så spraya vinduan ned med jule spray etter det så har æ lært å sette sånn pris på stengte veia å snestorm her hjemme i Finnmark. Selv om æ noen gang blir lei
 
Back
Topp