Vinter..

38si

Blir kjent med forumet
Synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg skal kle tulla mi nå når det begynner å bli kaldt..
Har dere begynt å bruke vinterpose i vogna? Bør denne vaskes før bruk?
Hvor mye og hva har dere på i bilstolen?

Skal finne frem voksi posen til vogna for den trengs der.. i bilstolen har han vanlige klær med en ulldress utenpå pluss pledd.. har ikkje på alt for mye med tanke på at eg fyrer opp varmen i bilen åg.. men har pleddet som vi kan regulere litt med:-) åså lue da selvfølgelig:-)

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Har funnet frem voksiposen, her er det KALDT :) Dress, lue og pledd i bilen :)

Her har vi hatt full vinter med snø allerede en uke, men vinterposen har vært i bruk litt lengre (det har vært minusgrader en stund). Inne har hun på seg body og strømpebukse, og når vi skal ut og trille tar jeg på henne lue, votter, strikkede sokker og en strikket dress (ikke for tykk). I posen ligger hun på et lammeskinn, og da holder hun seg god og varm, uten å bli for varm. Hittil har vi vært ute ned til -5 grader, og det har gått veldig fint.

I bilen tar jeg på strikket dress, joggedress eller lignende over bodyen og strømpebuksen, og evt et strikket teppe over. Vil ikke ha på for mye der, for da blir hun bare svett og utilpass.

Vi har flis dress og pledd i vogna. Kjøpte pose til bilstol i dag. Er jo bevist at de kan skli ut av setet hvis de har på seg for mye klær. Var på tv forrige uke. De er også lette å åpne når det blit varmt i bilen. De er jo utenpå selen.

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Back
Topp