VINTER!

her ble det også snøstorm i dag :p På med dresser og ut i snøen :)

mer høststorm her hvertfall;) ikke no snø enda:)

Har ikke sett noe snø selv, men så på facebook at det var en del som skrev at det snødde ute.. (fra nabokommunen)
Men er vel ikje lenge til snøen kommer her heller, kanskje på tide å skifte til vinterdekk snart! 

Full vinter här i Lofoten också:-)

Kom litt snø her i 17-tiden:) Og det blåste som et h*****e også,men begge deler har roet seg litt ned nå.

Jeg har bare vært vitne til flott høstvær i hovedstaden idag..men så noen på face som sa at det snødde her..
Må ha skjedd etter at jeg kikket ut vinduet da.. :)

Ja, kommet en go del sne hær :) Å i kvell har d vært litt uvær, fleste veian over fjellet stengt.. Så gruer mæj litt til gubben skal over fjellet på jobb i mårn tili...
Men fått skikkelig julefølelse nu, kan ikke huske sist jeg har gleda mæj så mye til jul :D

Vi har full vinter, bare i dag kom det snø nesten til knærne.. Masse fokk og rokk, null sikt, kaldt og vått og mange biler i grøfta.. 

...får ikke sove :-) gikk for å sjekke tempraturen ute...6 blå!!! Brrrr...og så er det litt snø faktisk på verandaen etter at det plutselig kom noe i ettermiddag :-) gleder meg jo litt til vinteren jeg da :-) nærmer seg babytid <3

Her er det høst gitt! Laveste jeg har sett er 3grader. Men nå blir det kaldere for vær dag. Gleder meg til snøen! Får bare håpe sambo er flink til å frese så jeg får ut bilen ;D

Snør og hagler og styr her i dag. Synes det er litt tidlig med vinter jeg da. Men regner med den er kortvarig!

I dag har vi skikkelig drittvær, kuling, snø, regn, slaps og fæle kjøreforhold. Jeg må hente gutten min i barnehagen om en stund, og jeg gruer meg til å dra ut..

snø og hagl her også:) Helrig!! Får bare så innmari lyst ut på ski..lurer på om jeg rekker et par turer før fødsel..

Jaaaaa, her vart d vinter :) Koselig når d e hvitt overaillt å d blir lysar ut

sneen kom på onsdag.. og da kom den skikkelig!! hvertfall 30 cm.. så da ble det plutselig vinter :D

Back
Topp