Hvilken vognpose har dere kjøpt/planlegger å kjøpe? Har voksi urban etter første mann, men syns ikke den er så varm og god.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, samme tenker jeg å gjøre, har termin 22 mars. Men kjøpte essygrow da den var på tilbudSamme som ThildeM. Men jeg har termin i slutten av mars, og i april tenker jeg det holder med saueskinn nederst og vognpose for vår/høst og et pledd eller noe Kjøper vinterpose til neste vinter.
22. mars her ogsåEnig, samme tenker jeg å gjøre, har termin 22 mars. Men kjøpte essygrow da den var på tilbud
Må si det er en fryktelig fin dato22. mars her også
Som jeg har forstått så er det litt mer dun i Nord, den har vaskbar ull i «ryggen» og den er et par ca smalere enn Nature da det er en relativ brei og lang pose! Syns Nord er stor uten forlengerdelen også, så vet ikke om Nature har passa så bra i vogna! 3åringen fikk plass oppi Nord med forlengerdelen på, så den skal nok holde til vi blir ferdig med dup-soving og vel så detHva er forskjellen mellom easygrow nature og nord?