vinter utetøy ettåring

MiaDenPia

Elsker forumet
Kan parkdress / høstjakke med dette (bildet) som for Være godt nok til vinteren som yttertøy eller anbefaler dere å kjøpe en vinter dress /jakke?

Vedlegg

• 1409947932274.jpg
    1409947932274.jpg
    51,6 KB · Visninger: 90
dressen (er litt usikker på om det hadde blitt tom og trine dressen eller om det hadde blitt den med hette fra nøstebarn )

Vedlegg

• 1409948163898.jpg
    1409948163898.jpg
    61,8 KB · Visninger: 64
Kommer jo helt an på været og hvor mye dere er ute. Vi kjøpte vinterdress, men det var fordi vi var en del ute i snø:)

Sent from my iPhone using BV Forum

barnet bruker ull body samt longs om vinteren , sist vinter hadde han ull strømper og langermet ull body og en sånn tom og trine dress når vi var ute og var god og varm, men da lå han jo mest i vogna i vinter posen, nå er han mer aktiv så mindre stille sitting på ham nå da

hvor mye vi er ute og hvordan været er er variabelt

Vi fikk brukt vår mye. Både på akebrett, i bæresele og pulk:)
Vi fant på halv pris, så da ble det jo en grei pris også:)
Den blir jo ikke slitt, så du kan jo sikkert få solgt den etterpå også:)

Hva slags vinterdress hadde dere? merke ?

lurer på om det kanskje ville Være lurt å ha vinterdress /jakke likevel også kan jeg evt ha tom og trine til å ha inni ,
dvs strømpebukser og body i ull også en tom og trine dress eller jakke og bukse utenpå , også vinterdress utenpå der igjen ; og skal han sove i vogna i vogn posen kan jeg bare hive av ham vinterdressen/jakka

Anbefaler virkelig ReimaTec eller Ticket To Heaven sine dresser. :) jobber i bhg., og det er lette dresser som er gode for de minste. :)

Ullundertøy + et mellomlag i ull (dress) under, er supert. :)

Vi hadde dress fra polarn o pyret. Under hadde vi ullbody og ullongs/strømpebukse. Var det enda kaldere hadde vi et sett med tykkere ull også:)

Vi hadde vinterdress fra name it og en boble jakke fra lindex. Brukte begge veldig mye. :)

Det er veldig fint og ha en vind og vanntett dress som ikke er så tjukk og en sånn tjukk ulldress under.
Og så tynt ullundertøy under der igjen.
Bedre med mange lag enn en sånn tykk vinterdress.
Hvis ungen ikke går selv og stort sett bare sitter i vogn når dere er ute trenger man jo ikke vinddress heller.
Polarn o pyret og reima er kjempebra, men ikke vist å bruke penger på det før barnet er aktiv ute.

Det går jo an å kjøpe brukt også, ofte vises det nesten ikke at dressen er brukt.
Vi er så heldige at vi har arvet.

Har den ulldressen med stjerner under :)

Jeg er like forvirra :-S Jeg har kjøpt en del tynn ull til spønet mitt, men skal bestille noen tykkere ulldresser. Har en vanntett kjeledress, men den er tynn. Mon tro om det holder med ett tynt lag ull, så et lag tykkere ull og så tynn kjeledress? I vogn og bil blir det ikke kaldt, men mon tro om det holder om vi skal være ute å leke litt i sneen? Og hva slags sko er best til spønet? Regner med han kan gå iløpet av noen mndr :-P

Jeg er like forvirra :-S Jeg har kjøpt en del tynn ull til spønet mitt, men skal bestille noen tykkere ulldresser. Har en vanntett kjeledress, men den er tynn. Mon tro om det holder med ett tynt lag ull, så et lag tykkere ull og så tynn kjeledress? I vogn og bil blir det ikke kaldt, men mon tro om det holder om vi skal være ute å leke litt i sneen? Og hva slags sko er best til spønet? Regner med han kan gå iløpet av noen mndr :-P
ecco og ponny er kjent for å Være gode

Back
Topp