vinter-parkdress

kikki__

Flørter med forumet
Bare lurte på hva dress dere har/eller har tenkt å kjøpe (visst dere skal ha det da) til i vinter?!
Så i Foreldre og barn bladet di hadde en test der. Var å så litt på ett par av di dressene i dag, men ingen av di har såkaldt polstring i rumpa?!
Hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe dress??
Hjeeeelp!? please

Parkdress - blåogrød ettellerannet som vi har arvet..
Vinterdress: en vi har arvet, en lille fra nameIt (den billige) og En helly hansen

Vi har kjøpt ReimaTec til vinteren... Den var den mest slitesterke i testen, og besto også vanntesten men var ikke den aller beste der... Men de tester de jo med å spyle den lenge og det kommer jo aldri til å skje mens M har dressen på hehe:) Den er myk og god og M beveger seg lett i den:)

vi har reimatec til lille snuppa.den er med polstring i baken=)
Til storebror har vi kjøpt ticket to heaven dress i år

Reima vinterdress, en fra i fjor i str 68 som passer enda og en i 74. [:)] Også har vi en vi har arvet av ukjent merke..

Er det noen som har prøvd Troll-dressene? Har kjøpt en brukt overgangsdress, men ikke fått prøvd den enda. Jeg vurderer å kjøpe troll vinterdress, men har ikke hørt noe om de.. De koster jo litt så vil ikke bruke penger på en dress som ikke er noe bra.. Liker så godt at det er ull inni de[:)]

Vi har kjøpte en Lego dress. Fjorårets modell som jeg kjøpte på salg i sommer [;)]
Prøvde den på henne i går, og hun så ut som en rosa snømann [8D]

Back
Topp