Vinter klær til nyfødt

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Er det noen som har tips til god og var luer, jakke/dress som kan brukes når vi skal trille fra postkassa og hjem XD (stortriller) i vinter ? Må kunne kjøpes på nett, bor ØDE. Ellers har jeg endel ull bodyer og longser =)

Begynner å få panikk med å få det meste på plass nå. Synes det er så liten tid igjen, og så mye å gjøre/skaffe. Selv om jeg har ei fra før, men hun er sommerbarn og jente... Så er endel klær og slikt som må ordnes . Noen andre med panikk ?

P.S. Må finnes i fargen blå :)
 
Du kan ta en kikk på www.name-it.no. Der har de både dresser og luer.
 
De har samme blanding i lue, votter og tøfler som i dress på nøstebarn også. Kjøpte det samtidig som dressen :) Dressen kjøpte jeg i 62-68 da jeg er sikker på at jeg får brukt den. Synes det er kjedelig å bruke så mye penger på 50-56 hvis det viser seg og bli en stor baby. Tenker at jeg heller bestiller etter 50-56 hvis jeg får en liten baby da det er kort leveringstid på nøstebarn.
 
Jeg brukte ikke vinterdress/jakke før. Hadde på ham ullundertøy, så ulldress eller mykfleece over, og han lå i dunpose i vogna. Var veldig varm etter ca 1 timers tur i -10. Luer brukte jeg to stk - en tyn slik balaklava ulllue som sitter tett og dekker halsen, og andre enten Reima eller Name It med ullblanding. Skal fortsette med neste slik også :)
 
Har et par heldresser fra HM etter jentungen som er tykke og gode i bomull som jeg håper jeg får brukt igjen :)
Det er hvertfall det jeg planlegger å bruke til kortere bilturer etc :)
 
Back
Topp