vinter å påske ferien

AudiMamma

Gift med forumet
Lurer på hva dere damer har planlagt og tenker om vinterferien å påske ferien i år...?

Skal dere på hyttetur el skal dere være hjemme...?
Går dere på ski el opp i skitrekk osv...?

Oj, har jeg IKKE tenkt på engang..
Vinterferien er i uke 9 her (tror jeg) og påsken... månedskiftet mars/april?? 

Det eneste som er sikkert er at jeg definitivt ikke skal stå på ski,
var elendig før og er det vel hvertfall nå med kul på magen og risikerer ikke å falle:o 

Blir vel rolige dager hjemme, event besøke svigers på sørlandet... *hmmm...*

Vinterferie har jeg ikke men påskeferien skal nok gå delvis til å reise nordover og være med på et arveoppgjør etter min farfar :-( Det blir langt å reise og det koster for mye penger, men hva skal man gjøre? Mann og barn har bestemt seg for å bli hjemme, det er ingen vits i at alle sammen drar fant vi ut...

Ellers så liker jeg ikke skigåing uansett så jeg går ikke glipp av stort :-)

I vinterferien skal vi på hytta på fjellet. Blir nok noe skigåing, men kommer til å holde meg unna store bakker. Er mye flatt i området heldigvis. I påsken skal jeg jobbe. :-)
Zenta79

Jeg skal nok en tur på hytta. Da blir det langrenn, men det er veldig flatt der og ingen bratte bakker.

Her skal samboer bare ha fri 2 dager, så da blir det å slappe av å finne på noe hjemme. Eventuelt en tur i skogen og grille om været blir bra :)
Påskeferien er altfor langt frem i tid ;)

I vinterferien skal mannen og jeg først en tur på hytta, der jeg håper det blir skigåing, så sant jeg finner noe som kan brukes som skiklær... :p Siste helga skal jeg til København på jentetur med mamma og søster. :) Påskeferien tilbringes også på hytta, regner jeg med, så sant formen tillater det. Vet ikke om det blir noe skigåing da, men brun blir man jo i solveggen også! ;)

Back
Topp