Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Oj, har jeg IKKE tenkt på engang..
Vinterferien er i uke 9 her (tror jeg) og påsken... månedskiftet mars/april??
Det eneste som er sikkert er at jeg definitivt ikke skal stå på ski,
var elendig før og er det vel hvertfall nå med kul på magen og risikerer ikke å falle:o
Blir vel rolige dager hjemme, event besøke svigers på sørlandet... *hmmm...*
Vinterferie har jeg ikke men påskeferien skal nok gå delvis til å reise nordover og være med på et arveoppgjør etter min farfar :-( Det blir langt å reise og det koster for mye penger, men hva skal man gjøre? Mann og barn har bestemt seg for å bli hjemme, det er ingen vits i at alle sammen drar fant vi ut...
Ellers så liker jeg ikke skigåing uansett så jeg går ikke glipp av stort :-)
I vinterferien skal vi på hytta på fjellet. Blir nok noe skigåing, men kommer til å holde meg unna store bakker. Er mye flatt i området heldigvis. I påsken skal jeg jobbe. :-)
Zenta79
Her skal samboer bare ha fri 2 dager, så da blir det å slappe av å finne på noe hjemme. Eventuelt en tur i skogen og grille om været blir bra :)
Påskeferien er altfor langt frem i tid ;)
I vinterferien skal mannen og jeg først en tur på hytta, der jeg håper det blir skigåing, så sant jeg finner noe som kan brukes som skiklær... :p Siste helga skal jeg til København på jentetur med mamma og søster. :) Påskeferien tilbringes også på hytta, regner jeg med, så sant formen tillater det. Vet ikke om det blir noe skigåing da, men brun blir man jo i solveggen også! ;)