Vinnerne av mnd konken er..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
Takktakk[8D] Det får vi ta en drøfting på når snuppa er lagt[:D]

ORIGINAL: ~jentemamma~

hvem er det som bestemmer nytt tema da?

Vi ilag, send meg forslag på PM, jeg må legge snuppa!

Gratulerer så mye[:D]

gratulerer! velfortjent![:D]

Haha, tror du jeg prøvde å overgå med dere andres? Fint du synes den var så fin, men den ble laga rett etter 1 Desember, og jeg fikk ikke inn de fleste bidragene før rett før jul! Dessuten så scrapper jeg ikke for å overgå noen, jeg scrapper slik som jeg synes er fint..

Her ser du når jeg fikk inn bidragene, så den eneste jeg da ville hatt tid til å "overgå" er lillemumma

vell fortjent[:D]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

ORIGINAL: lindaen

Haha, tror du jeg prøvde å overgå med dere andres? Fint du synes den var så fin, men den ble laga rett etter 1 Desember, og jeg fikk ikke inn de fleste bidragene før rett før jul! Dessuten så scrapper jeg ikke for å overgå noen, jeg scrapper slik som jeg synes er fint..

Her ser du når jeg fikk inn bidragene, så den eneste jeg da ville hatt tid til å "overgå" er lillemumma

hihi[;)] seff ikke...[:D] velfortjent seier... [:D]

Takk.. Ble egentlig ganske irritert først.. Men alle jeg kjenner her inne vet at det bidraget ble laget, skrevet ut og gitt i julegave lenge før jul.. Så da orka jeg ikke irritere meg mer, for jeg vet jeg har mitt på det rene[:)] Da blir jeg heller smigret over at du synes det jeg lager er så fint[:D]

Back
Topp