Vinneren av fotokonkurransen er kåret!

Stem på beste bildet :)

  • 1

    Votes: 0 0,0%
  • 2

    Votes: 4 7,7%
  • 3

    Votes: 13 25,0%
  • 4

    Votes: 15 28,8%
  • 5

    Votes: 3 5,8%
  • 6

    Votes: 5 9,6%
  • 7

    Votes: 5 9,6%
  • 8

    Votes: 7 13,5%

  • Antall som har svart
    52
  • Avstemningen er avsluttet .

Ikke i bruk

Forumet er livet
Da er vinneren av fotokonkurransen kåret!

GRATULERER MED SEIEREN Mammalalla! :happy093.





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


For å gi din stemme i pollen må du være innlogget med via nettleser, ikke app. (alle kan logge inn via nettleser på mobil eller nettbrett)

Tema for denne fotokonkurransen var "Vårstemning i prøveland"

Avstemningen avsluttes torsdag 30 mars kl 12.



1
1.jpg
2
2.jpg
3
3.jpg
4
4.jpg

5
5.jpg

6
6.JPG

7
7.jpg

8
8.jpg
 
Last edited:
Stemmer man bare ved å oppgi nummer her? Er innlogget via nettleser, og ser ikke helt hvordan jeg ellers kan stemme... Så nr. 4.
 
Får ikke til å stemme. Må jeg være på PC? Eller bare nettleser på mobilen?
Stemmer man bare ved å oppgi nummer her? Er innlogget via nettleser, og ser ikke helt hvordan jeg ellers kan stemme... Så nr. 4.
Samme her....ser ikke noe sted jeg kan gi stemme...og jeg har ikke appen.

Er bare det at jeg er litt trøtt, så da gikk det fryktelig fort i svingene her, men nå ligger pollen på topp ;) Beklager det :)
 
Hvorfor er det vinterbilder som er nominert å som faktisk leder stemminga? Var det ikke vårstemning som var greia? :wtf
 
Hvorfor er det vinterbilder som er nominert å som faktisk leder stemminga? Var det ikke vårstemning som var greia? :wtf
Det er ingen nominerte her. Man kan stemme på alle bidragene som er lagt inn.
Vi bor i Norge, været er uforutsigbart. Våren er så mangt. Hvorfor kan det ikke være snø på ett bildet med vårstemning? Hva er vårstemning? Hvem bestemmer hva vårstemning skal være?
 
Hvorfor er det vinterbilder som er nominert å som faktisk leder stemminga? Var det ikke vårstemning som var greia? :wtf
For min del så bor jeg ganske langt nord, og her oppe er det fortsatt vinter. Så da er sola og når gresset begynner å komme fram i bakkene som gir vårfølelse ;)
 
Har du ikke glemt et bilde her? Fra MiniMe80..
 
Og der skrev vi akkurat samtidig :p
:D Det har faktisk skjedd en gang før med meg husker jeg, men husker ikke med hvem. Var to meldinger etter hverandre vi skrev akkurat likt :D
 
Back
Topp