Vinnere av ekstra lodd av *skravle så mye dere klarer døgnet* publiseres i morgen kl.12.00

J

Janet

Guest
I morgen kl.12.00 legger jeg ut en tråd på alle termingruppene med info om hvilke 3 grupper som vant et ekstra lodd.


Minner om at Termingruppekrigen avsluttes mandag 21.jan kl.12.00.

Husk at den gruppen som også skriver flest innlegg i løpet av hele konkurransen også vil bli premiert.

Den heldige termingruppen som vinner Termingruppekrigen vil også få et eget bånd/skilt som forteller at de vant TGK januar 2013 - som vil vises rett under profilbildene deres. Den vil være lik for alle i samme gruppe som deltok i konkurransen. Vi vil lage en "ny" ved hver TGK.

Høres det kjekt ut?
 
Knallbra! Må se om ikke man må finne på noe lurt frem til i morgen da sånn at man ikke bare går rundt seg selv og venter i spenning på resultatet;) hihi:)
 
Dette var forresten en mye mer spennende måte å ha konkurransen på, skravledøgnet hvertfall, for nå vet vi jo ingenting, mens sist kunne vi liksom bare gi opp halvvegs ut i døgnet...!
 
Dette var forresten en mye mer spennende måte å ha konkurransen på, skravledøgnet hvertfall, for nå vet vi jo ingenting, mens sist kunne vi liksom bare gi opp halvvegs ut i døgnet...!
Helt klart! Min favorittkonkurranse så langt! Hadde vært skikkelig gøy om vi får en skravleUKE med snitt neste gang!:)
 
Helt klart! Min favorittkonkurranse så langt! Hadde vært skikkelig gøy om vi får en skravleUKE med snitt neste gang!:)
wæææ, da håper jeg vi er flere enn tre fire fem som deltar mye :O :D
 
wæææ, da håper jeg vi er flere enn tre fire fem som deltar mye :O :D
Trenger jo ikke være flere om vi fortsatt er få påmeldte;-) Må bare krysse for at vi har fått babyene da, sånn at vi kan holde det gående om natta også;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
tja... kanskje vi skulle gjort det :)
Det hadde vært fantastisk gøy:) og kanskje bare litt slitsomt for de av oss som har unormalt høyt konkurranseinnstinkt;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det hadde vært fantastisk gøy:) og kanskje bare litt slitsomt for de av oss som har unormalt høyt konkurranseinnstinkt;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
kremtkremt...
Konkurranseinnstinktet mitt slo til, det hadde jeg aldri trodd! men pulsen var meget høy 11.58 altså!
 
Jeg stemmer for ukesskravling neste gang!! :D
Men, etter at vi har kalvet, når babyene fortsatt er våkne 24/7. :D
 
Jeg stemmer for ukesskravling neste gang!! :D
Men, etter at vi har kalvet, når babyene fortsatt er våkne 24/7. :D
Helt klart! Selv om jeg egentlig håper på en baby som sover hele natta sånn storesøster gjorde;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er klar for alt! Så lenge ungen skynter seg ut, sånn ca helst i går, så skal jeg være glad enten det blir natteamming eller på dagtid :)
 
Hihi:) Men da kan dere holde skravla igang om natta mens jeg sover;-) hihi:) Neida, viktigste er at hun er frisk også håper jeg å få til ammingen denne gangen og om det betyr nattevåk så er jeg gjerne oppe om natta:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hihi:) Men da kan dere holde skravla igang om natta mens jeg sover;-) hihi:) Neida, viktigste er at hun er frisk også håper jeg å få til ammingen denne gangen og om det betyr nattevåk så er jeg gjerne oppe om natta:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe, jepp! Men så, etter en liten stund, får han pent begynne å sove hele natten, selvfølgelig. :p
 
Hehe, jepp! Men så, etter en liten stund, får han pent begynne å sove hele natten, selvfølgelig. :p
Så klart! I god tid før vi skal tilbake i jobb;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp