vinner av håndkonken ble

Fru Lotten

Forumet er livet
UPS med denne flotte LOen!

Gratulerer!!![:D]

Tusen takk!

Og det var ikke noe juks altså, men det tok jeg bare som et vannvittig kompliment, da...[;)]
Overskriften er kuttet med skalpell og saks, bladene og swirlsene er malt, og tekstingen er skrevet ut og så malt med akrylmaling. (Men det sees ikke på bildet da, men utgjorde en veldig forskjell i rl)

Da skal jeg se om jeg kan finne en skisse til neste ukes konk.

ORIGINAL: citadel

Grattis! Den var kjempefin[:D]

ORIGINAL: LilleSolsikke

ORIGINAL: UPS

Tusen takk!

Og det var ikke noe juks altså, men det tok jeg bare som et vannvittig kompliment, da...[;)]
Overskriften er kuttet med skalpell og saks, bladene og swirlsene er malt, og tekstingen er skrevet ut og så malt med akrylmaling. (Men det sees ikke på bildet da, men utgjorde en veldig forskjell i rl)

Da skal jeg se om jeg kan finne en skisse til neste ukes konk.

Kjempe nydelig LO. Gratulerer så masse [:D]
Men skjønner ikke helt hvordan du har fått det til jeg.... Malt??? Hvordan da?? Har du hatt sjablonger? Trodde det var rub-ons jeg...
Og hvordan i all verden skriver man ut noe og så maler det med akrylmaling??  hø???

Nå følte jeg meg skikkelig grønn... Har jeg gått glipp av noen kule tekniker? Tell me......

Det er ikke rub-ons nei. Først tegnet jeg swirlsene og bladene på et papir på frihånd, sånn som jeg ville ha de. (Men blir jo litt visking og retting før jeg får de akkurat slik jeg vil da). Så lagde jeg meg ei lyskasse (Med en gjennomsiktig boks som jeg la mobilen min med lykta på inni) La LO-en oppå og tegnet av med blyant. Så er det bare å male med en tynn pensel. Teksten kunne jeg gjort på akkurat samme måte, men jeg gjorde det rett og slett så enkelt at jeg skrev det ut på printeren rett på papiret (Ettersom det bare er en bit av arket, går den jo plass i printeren, men fester den på et vanlig A4 ark når jeg printer, slik at str er korrekt i forhold til printeren.) Så maler jeg bare oppå med en tynn pensel. Det er pirkete og tar lang tid, men det er ikke noen heksekunst akkurat.[:)] Men det utgjorde mye på utseende og balansen på LO-en.

Og det blir veldig stilig å gjøre det dersom du bruker f.eks lysere farger på mørkere bakgrunner.
Men du hadde nok ikke gått glipp av noen kule teknikker, nei...[;)]

Back
Topp