Vinkveld

tingeling1990

Glad i forumet
Når tenker dere å ta første vinkveld etter fødsel?:) en jentekveld med et par glass vin foreks... ikke fylla men kosekveld uten babyen liksom :) Lille er 10 uker men tenker å vente litt mere :)

Drikker ikke vin og savner egentlig ikke alkoholen enda. Storebror var 13 mnd første gang jeg drakk. Ble gravid bare dager senere med lillesøster xD men vi hadde første barnevakt med storebror 3 mnd. Ca 5 t. Kino, restaurant og hjem. Hadde kjempe spreng. Var kjekt men også veldig ubehagelig å ikke kunne tømme seg

Jeg har tatt "vinkveld" med noen venninner da gutten var 8uker ble alkoholfritt på meg da. Var veldig koselig å se de igjen og snakke om noe annet enn bare gulp og baby ;) frister til gjentagelse

Til sommeren, eller i vår en gang kanskje :) må øve mer på mm på flaske, orker ikke hvis ikke det er i boks :)

Drakk et glass på date da han var 6,5 uke. Holder meg foreløpig til et for jeg skal tross alt passe mini etterpå. Har tenkt til å ha jentekveld snart selv :) Spørs hvor lenge jeg klarer å være våken da hehe

Drakk et glass på date da han var 6,5 uke. Holder meg foreløpig til et for jeg skal tross alt passe mini etterpå. Har tenkt til å ha jentekveld snart selv :) Spørs hvor lenge jeg klarer å være våken da hehe
Ja det var det å holde seg våken ja [emoji42]

Så snart mini er over på flaska skal jeg hvertfall ha et glass vin til middagen [emoji4]

Så snart mini er over på flaska skal jeg hvertfall ha et glass vin til middagen [emoji4]
Og det må du nyte [emoji846] Pleier å ta en slurk av mannnens øl hver helg [emoji2] Han kjøper alltid en ny øl hver gang, meny har jo alltid noe nytt og spennende, så vi prøver å smake oss gjennom alle [emoji1303]

Back
Topp