Vinkveld med jentene

Juni

Flørter med forumet
Noen tips til hvordan ikke avsløre hemmeligheten i hyggelig lag rundt bordet med venninnene i helga?

Kjøp to billige vinflasker der den ene er alkoholfri og bytt innholdet?

Anitibiotikakur?

Få spysyke og bli med neste gang?

Støtte forslagene som allerede har kommet! Drikk alkoholfri vin, men du kan gjerne dampe etiketten av en annen vinflaske (helst med samme farge og evt. med bobler :P ) og lime den på den alkoholfrie flasken :)

Jeg kjøpte eplecider og helte over på en hvitvinsflaske jeg hadde en gang. Det funke fint[emoji4] en annen gang helte jeg alkoholfri rødvin på karaffel, da var vi hjemme hos meg. Kanskje litt rart å be om karaffel borte [emoji23]

Men det aller beste er å ha en god grunn for å måtte kjøre. Skal tidlig på jobb dagen etter feks.

Å, så bra med akkurat denne tråden, trengte tips til akkkurat samme problem ;)
Tror jeg går for den med at jeg må kjøre i morgen.

Har ellers ingen andre gode tips å komme med, har aldri vært særlig god på å holde hemmeligheter :smiley-ashamed004

Tusen takk for svar dere! Ble at jeg måtte kjøre Spørsmålet om ikke vi skal ha en liten en snart, kom, som vanlig Hehe, men det har jeg svart på før Gleder meg til å kunne fortelle det da :)

Jeg har gått gjennom de gamle vinflaskene mine og samlet på de med skrukork[emoji23] skal på standup i november og tenker å fylle den med alkoholfri vin:) har noen smakt den? Er den god?

Så bra det gikk bra på vinkvelden juni! [emoji4][emoji1305] kan tenke meg du gleder deg til å fortelle det ja [emoji4]

Jeg har gått gjennom de gamle vinflaskene mine og samlet på de med skrukork[emoji23] skal på standup i november og tenker å fylle den med alkoholfri vin:) har noen smakt den? Er den god?

Så bra det gikk bra på vinkvelden juni! [emoji4][emoji1305] kan tenke meg du gleder deg til å fortelle det ja [emoji4]

Drakk alkoholfri hvitvin forrige helg og syntes den var helt grei. Smakt bedre, men gikk ned [emoji4]

Back
Topp