Ving eller Star Tour?

marthalilje

Glad i forumet
Vi tenker å reise til syden i vinter og lurer på om noen har erfaringer med disse ferieoperatørene? vi tenker noe barnevennlig, enten i Egypt eller Kanariøyene.

Str tour har halv pris for barn fra 2 år opp til 11 år, med Ving må man betale full pris (altså det samme som voksen) For barn mellom 3-17 år.
Det avgjorde valget her iallefall.

Star tour er billigere, og bedre...de prøver ikke selge seg bedre enn de er...merker det på de hotellene vi har vært på, er alltid positivt overrasket hos star tour sine hotel, og litt skuffet på ving sine hotel...og barne aktivitetene er bedre hos star tour synes jeg...men det er sikkert veldig individuelt etter reisemål og hotel....
Men prisen bør jo tale for seg når man skal velge, star tour er jo nesten gratis for barn

star tour  syntes jeg følger deg opp bedre..dem kan du ringe døgnet rundt,de har akuttelefoner,de har informasjonsmøter på reisestedet.. de hjelper deg når du trenger hjelp..
det eneste jeg har positivt om ving er vel at de har bedre mat på flyet enn startour.. men det er etter mine erfaringer da..

Back
Topp