Vindusvask

Bruker Ajax som jeg blander ut i mange liter vann i bøtte. Vasker først med mikrofiberklut, deretter vindusnal og tilslutt går jeg over med en tørr mikrofiberklut. Blir alltid perfekt resultat da, så lenge jeg ikke vasker vinduene mens solen skinner på vinduene.

Egen vindusvask fra Jif,kommer i sett med bøtte,nal og en slags mopp for å kline på . Det er veldig bra,tar fett og slikt og blir ordentlig rent. Fungerer også bra på dusjkabinett og og så bokskap med halv glassdør,som jeg ellers ikke synes blir så ren.

Nylonvask :)

Bruker ikke såpe kun vann med microfiber og en tørr microfiber jeg tørker av. Perfekte vinduer :)

Brukte bare vann og microfiberklut. Funker som bare det :)

Bruker vann og microfiberklut for vindu! Vått først, så evt nal og microfiberklut til slutt ved behov.

Perfekt! Trenger ikke såpe og kjemikalier :)

Bruker bare «blå spray», mikrofiberklut beregnet for vinduer og går over med Kärcher :)

Egen vindusvask fra Jif,kommer i sett med bøtte,nal og en slags mopp for å kline på . Det er veldig bra,tar fett og slikt og blir ordentlig rent. Fungerer også bra på dusjkabinett og og så bokskap med halv glassdør,som jeg ellers ikke synes blir så ren.
Bruker samme her. Vasker også speil sånn.

Back
Topp