Vindusvask

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hvor ofte vasker dere vinduer? Og hva bruker dere til å vaske vinduer?

Vasker dem ved hver sesong, altså 4 ganger i året. Da tar jeg alle sammen. Hender jeg tar et og annet vindu utenom, hvis det er kladdemerker osv.
Blir jo møkkete igjen med én gang, så gidder ikke oftere enn det.

Og ja, bruker Enjo systemet. Veldig veldig bra!

Alt for sjelden. Sikkert ett år siden sist de ble vaska utvendig, så er vel på tide igjen :(
Vasker litt oftere de som blir full i fingermerker inne. Og vasker flueskiten av på høsten.
Bruker Zalo og salmiakk.

Vinduet i verandadøren må vaskes ofte, spesielt i sommerhalvåret. Innvendig tar jeg til jul og til våren, og hvis jeg ser merker. Utvendig er vinduene våre "selvrensende" og trenger bare spyles en gang i året.

Bruker våt mikrofiberklut, gjerne med litt zalo eller eddik i vannet.

Vasker de utvendig en gang i året, om våren! Litt oftere innvendig da jeg bruker mye levende lys om høsten og vinteren, så blir en del sot!

Vasker dem ved hver sesong, altså 4 ganger i året. Da tar jeg alle sammen. Hender jeg tar et og annet vindu utenom, hvis det er kladdemerker osv.
Blir jo møkkete igjen med én gang, så gidder ikke oftere enn det.
Hvordan vasker du vinduer på vinteren uten at vannet fryser før man rekker å tørke av?

Ca hver gang jeg flytter :p Haha.. neida, noen ganger om våren og sommeren, men sikkert maks 4 ganger i året. Det blir fingermerker med en gang.

Ja der sa du noe det må eg huske og gjøre :-P sist var i februar og gangen før der igjen husker eg ikke :-P får ta og lete etter det jif vindusvask settet vi har :-P

Ganske ofte. Bor rett ved sjøen, så de blir fort stygge. Bruker blåjif og torky.

Jeg er utrooolig dårlig på å vaske vinduer så det har gubben gjort, det blir vel gjort ca 2 ganger i året. Vi kunne helt klart vært flinkere til det:p

Ca hver gang vi flyttet ja.

Mannen kjøpte sånn karcher-ting i sommer, støvsugernal, så da gjorde han det et par ganger.
Burde vel vært tatt igjen (ingen fare for frost på en stund enda)

To ganger i året, vår og høst. Har vindusstøvsuger. Går kjapt med den.

Mine vinduer vaskes kaaaaanskje annethvert år? Når jeg får ånden over meg... Er fire uker siden de ble vasket sist, av min mor :P :D

Back
Topp