vindusfolie..

IAmMine

Glad i forumet
ja, hva synes dere? fint eller harry?
klarer ikke bestemme meg, har veldig insyn til kjøkkenet mitt, og trenger noe midlertidig mens jeg sparer til plisegaridn..
tenkte på en av disse.
http://www.boligfryd.no/kategori.php?kategori=34

Noen steder passer det veldig godt inn, andre steder blir det bare harry.. Er litt smak og behag, samt helhetsinntrykket[:)]

ORIGINAL: M3rl0t

Noen steder passer det veldig godt inn, andre steder blir det bare harry.. Er litt smak og behag, samt helhetsinntrykket[:)]

signerer denne

hva med å bare de 360 kr og vente til du har disse gardinene[8|]

(jeg liker ikke sliker "klistremerker" på vinduer)[8D]

Hvor langt unna er du plisse da? For hvis det er en stund til, så ville jeg enten satt opp folie eller en gardinstang og kappe på halve vinduet.

Må legge til at vi har plisse på stue og kjøkkenvindu pga innsyn, og er SUPER fornøyd! [:D]

De har noen fine på ebay.
Er ikke så veldig begeistra, men vi har på badevinduet (en skikkelig harry som vi skal bytte).

Og i allefall bedre en dallete gardiner[&:]

ORIGINAL: *Maik1*

hva med å spare de 360 kr og vente til du har disse gardinene[8|]

(jeg liker ikke sliker "klistremerker" på vinduer)[8D]

sign,, er greit på do, hvis en har stort vindu, eller noe... men ikke på kjøkken...

De som var på den linken synes jeg var mindre pene.

Vi har på halve do og bade vinduene våre, ikke for innsyn men for å slippe å ha noe annet. Da frosta bare uten noe mer hikke-mikk på!

vi kjøpte på ikea og la en brei stripe nederst og skjeret opp med teppekniv og la to smaler striper over den breieste med litt mellomrom ...greit nok for en periode og mindre innsyn

Back
Topp