Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnaBanana
Litt zalo i vannet, vaske over. Så bruker du nalen etterpå. Og så vasker du igjen med litt lunka vann og glansemiddelet du bruker til oppvaskmaskinen.
Er du eeekstra lat kan du jo ta alt i ett, men blir sabla bra hvis du tar det i to omganger [:)]
ORIGINAL: latterjenta
Hvis du ikke har det vindusvaske-settet du får kjøpt på dagligvaren så kan du ta
en bøtte med kaldt vann og bruke mikrofiberklut, ta en dråpe zalo i vannet + evt litt salmiakk hvis vinduene er veldig møkkete.
Bruk nal som du tørker av for hver gang du drar den nedover.
ORIGINAL: Høstbarn
Her vasker jeg med lunka vann med bittelitt zalo i. Men det beste tipset kommer etterpå; tørk vinduet med avispapir! [:)] Tro det eller ei, men da skinner altså vinduene! samme gjelder kraner på kjøkken og bad [:)]
ORIGINAL: Rebecca85
Her vasker jeg med lunka vann med bittelitt zalo i. Men det beste tipset kommer etterpå; tørk vinduet med avispapir! [:)] Tro det eller ei, men da skinner altså vinduene! samme gjelder kraner på kjøkken og bad [:)]
Ikke nal eller noen ting? Kun avispapir?
Nei, kun avispapir [;)] etterhvert som vannet trekker inn i avisen så ser du resultatet ganske kjapt [:)] bare prøv på et lite område du, var helt overraska selv første gangen [8D] men blir litt skitten på fingrene pga. trykksverten da.. så om du vil kan du evt bruke hansker, men det er jo enkelt å vaske henda etterpå også [:)]
Nei, kun avispapir [;)] etterhvert som vannet trekker inn i avisen så ser du resultatet ganske kjapt [:)] bare prøv på et lite område du, var helt overraska selv første gangen [8D] men blir litt skitten på fingrene pga. trykksverten da.. så om du vil kan du evt bruke hansker, men det er jo enkelt å vaske henda etterpå også [:)]
Da får jeg løpe på butikken og kjøpe dagens VG, lese den fort og vaske over [:D]