vindu oppe

myprecious

Glad i forumet
Det var en tråd her forrige dagen angående å ha vinduet oppe på natta. Vi har vinduet oppe innimellom, ikke da det har vært så kaldt for jeg synes snuppa blir så innmari kald på hendene. Noen pysjer er også slik at på armene så glir de liksom opp og plutselig er hun bar opp til albuen. Og hun nekter og ha hendene under dyna, hver gang jeg er inne hos henne eller legger meg for natta så dytter jeg dem under igjen [:-]
Er det ok at de er iskalde på hendene på natta,??
har prøvd nå å finne pysjer med sånn arm som er litt trangere ved hendene slik at de ikke glir opp så lett. (teit forklaring men håper dere skjønner) ellers er hun jo varm.

Hjælpes denne ble lang...[8D]

Lurer på det samme [8D]

HS sa til meg at det ikke var så farlig at de var litt kald på hendene.. Viktigere at de hadde frisk og god luft og ikke ble for varm.
Babyer er ofte litt kaldere på hender og føtter..
Jeg syntes det er vanskelig å unngå at han blir kald pga han flytter jo på seg selv så jeg kan ikke passe på at armene er under dynen hele tiden. [:)]
Men forstår hva du mener for min gutt blir også veldig kald på hendene sine for han skal alltid ha armene utenfor dynen.. hehe.

Hehe jeg også varmer hendene hans når jeg gir pupp om natten[:)]

ORIGINAL: pandus

Trym er nok litt kald på hendene om nattta ja.
Men prøver å få de under dyna, og varmer de intil kroppen min når han pupper.
Han har ikke blitt syk, og sover godt. Så jeg håper det går greit.
Lukker jeg vinduet så sover verken han eller jeg noe godt. Blitt vant med å ha det litt kaldt.

ja her varmes det opp på natta her og altså, stakkar de små nusselige lankene dems [;)][:D] jeg får kjøpe pysjer med skikkelig arm, ingen annen råd, vi må ha vindu oppe innimellom.

Vi har vinduet oppe og har hatt det litt i vinter også om det ikke har vært 15minus ute..
Her blir han kald på hendene og jeg har hørt at det ikke gjør noe..
Men hva med å ha på sånne klore votter eller noen andre slags votter da??

Leste ikke de andre svara :P

meeen, HS og Barnepleiere på sykehuset sa at de er kalde på hendene (og føttene) fordi de har dårlig blodomløp. det betyr ikke at de fryser! :)

her har vi 17-18 grader på rommet. han får ikke sove om det er for varmt (det var det i natt, og det blei mye makking og kaving!).

Hmm kanskje man skulle lagd pysjer med slik vottlignende sak som mam bretter over, slik som på en del dresser.... ser et klart marked her med alle disse iskalde hendene.. må si jeg gruer meg litt om natta når jeg skal amme, og får to istapper på magen/puppen[&:], men får varmet dem opp fort da..

Hvis jeg tar på henne votter så blir hun illsint. Om hun mister smokken når vi legger henne så tar hun nemlig fingrene, noen ganger nesten hele hånda inn i munn. Henda hennes er reservesmokk en stund før hun begynner å gråte.

Back
Topp